Hai dames! Ik vroeg mij af of mijn eisprong al is geweest. Paar dagen terug veel afscheiding gehad. Eergister iets bloedverlies en gister middag erg misselijk geweest. Vanmorgen temperatuur op 37.2. Zou ik dus gister mijn eisprong pas gehad hebben? Ik temperatuur rectaal om 6.20 in de ochtend voor het opstaan
Ik zie net dat mijn topic van paar dagen terug nog open stond. Ik dacht dat deze al gesloten was. Excuses
Officieel heb je vandaag dus om 7.20 getemperatuurd (wintertijd) en kan het een onbetrouwbare stijging zijn omdat je een uur later hebt getemperatuurd. Even afwachten of hij de komende dagen zo hoog blijft
Oké gister ongesteld geworden. Vamdaag temperatuur 36,8. Heb dus geen eisprong gehad. Of wel een eisprong en lf 4/5 dagen. Cyclus van 19. Jeetje wat een zooi. Tips wat ik er mee moet?
Lf van zelfs maar 3 dagen. Ik zie dat dit nu je 2e cyclus is die zo raar doet. Maar als je vorige maand en nu bij elkaar optelt komt je op 31 uit. Dat past weer bij de rest. Waarom heb je vraagtekens bij de cyclus voor 12 dagen staan?
Na de normale cyclus voor de?? Ben ik een niet meer ongesteld geworden. Heb toen een reset gehad via de gynaecoloog van twee maanden. Misschien is mn lichaam hier nog van slag van en moet het weer even normaal worden. Reken dit gewoon als een nieuwe cyclus denk ik.
Dus na de cyclus van 34 dagen heb je een cyclus gehad van ong 60 waarbij de ongi is opgewekt met medicatie dus Ik denk dat je lichaam daar idd van slag van is.
Het lijkt erop dat ik weer een beetje normale lengte van cyclus heb Deze tempstijging een teken van een eisprong? Of ligt hij te dicht bij de tempen van het begin van de cyclus. Misschien ook een domme vraag: als FF de kruis zet van eisprong, is je eisprong dan op het snijpunt van deze lijnen of is je eisprong dan ervoor geweest of komt hij erna?
Nee je ei is nog niet geweest helaas. Hij moet dan nu gaan stijgen. Het kruispunt is de dag waarop FF dan je eisprong zet. Echter moet FF het doen met de info die jij geeft dus soms kan hij er wel eens naast zitten (zoals je vorige cyclus)
Naar de 37. Zou die nu 0,2 moeten stijgen morgenvroeg of is dit een teken dat mijn ei vandaag springt. Sorry voor de vele vragen, het systeem is best lastig 🙃
Onderaan zie je wanneer we seks hebben gehad, is dat dan wel goed gegaan? Bedankt dat je altijd reageerd op mijn berichten
Was ik weer 🤗 Hoe ziet mijn kaartje eruit en wanneer is nu mijn NOD? Ben hem hele tijd aan het vergelijken met kaartjes uit het topic met kaartjes van zwangeren. Word daar niet veel wijzer van, alleen dat mijn temp nog wel hoog genoeg is. Wat vinden jullie?
Prima kaartje hoor. Je bent nu 11 dpo. Wanneer je nod is afhankelijk van lf lengte maar een gemiddelde van 14 dagen is dat dus over 3-4 dagen.