Hoi De bovenste test is van gisteren en de onderste van vanmorgen. Alleen lijkt de streep niet helemaal door te lopen tot boven. Is deze positief of toch helaas negatief?
Ik zou er vanuit gaan dat ie negatief is. Kruidvattesten zijn de afgelopen tijd niet meer wat het geweest is Ik zou dus een ander soort test doen
De onderste is action Early right?! Als het zo is dan zie ik voor 10dpo wel een voorzichtige streepje!!! Edit: bij de bovenste lijk ik 3 streepjes te zien dus ik denk dat die niet goed is doorgelopen..
Op basis van de action early zeg ik voorzichtig gefeliciteerd! Ik zie zeker een streepje en met deze termijn natuurlijk te verwachten dat het zo licht is.
Oke! Voor nu een voorzichtig gefeliciteerd! Ik zal over twee dagen opnieuw testen met de action Early, dan kan je beter de oploop volgen! Hopelijk een mooie oploop!
Doe ik even mee: Super onduidelijk streepje 8 dagen na terugplaatsing Ihkv eerste IVF. Ook 13 dagen na Ovitrelle dus dat zou er volgens mij uit moeten zijn Wat vinden jullie
Ik zie wel een streepje ik heb alleen geen ervaring met deze testen dus heb geen idee hoe betrouwbaar deze zijn.
ah ik wilde nog toevoegen aan mijn eerdere bericht: gefeliciteerd ook natuurlijk! nee me neither. Geen idee of je hier al blij me ‘mag’ zijn. Maar fijn dat jij het subtiele streepje ook ziet!