Snap niks van die test!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Oh ik zie het al. Ik heb gestudeerd en een goede baan maar deze vragen kan ik echt niet oplossen. Ik zie dat gewoon niet.

@TS, in de uitleg staat hoe de figuren kunnen draaien (schuin, rechts en met verschillende stapjes). Volgens mij als je dat eenmaal snapt kun je de vragen wel oplossen door patronen te herkennen.

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik heb de test ook even gemaakt, zelfs op het hoogste niveau. Daar kwam bij alsnog gemiddeld uit, maar ik ben dan ook wel redelijk goed in "logisch" denken.
    Meestal is het zo bij dit soort testen dat je het ziet of je ziet het niet. Het is niet echt aan te leren. Heb ook nooit echt begrepen wat dit soort testen toevoegen aan een sollicitatie, want het zegt niet zo zeer iets over het werkniveau.
    Ik kan je dus helaas niet helpen, want dit is echt iets wat je moet "zien", ook wordt het in de test duidelijk uitgelegt wat de bedoeling is.
    Niet te veel over nadenken en tijdens de sollicitatie eerlijk zijn en gewoon zeggen dat dit soort testen je niet zo goed liggen. Dan ben je eerlijk en kunnen ze je misschien anders beoordelen.

Deel Deze Pagina