Word net gebeld door mijn man.... Moest net op kantoor komen en vanwege reorganisatie is hij ontslagen. Hij wilde er al weg maar goed niet zonder iets anders te hebben. Jemig ben er ff ziek van zeg.
o MEID WAT ERG.....! Hoop dat ie snel wat anders vind! Hier ruim 2 jaar geleden werd de functie van mn wegbezuinigd. Hij werkt er nog wel maar een veel lagere functie. En het begint daar ook weer te rommelen...mar tot op heden nog geen ander werk te vinden in zijn branche. Veel succes en laat het ff goed bezinken.
Tis allemaal wat zeg..sterkte hoor! Is het een lastig beroep, of is er nog wel werk in te vinden? Geluk gewenst hoor!
Opzich kan hij veel kanten op en intresse via uitzendbureaus is er ook meer dan genoeg maar goed dat wil je liever ook niet. Denk dat het bedrijf op het punt staat over de kop te gaan. Gatver ben er misselijk van al is hij positief.
Pff, heel vervelend! Helaas ken ik het, 't bedrijf waar mijn vriend werkte is in februari failliet gegaan! Op dat moment lijkt alles heel somber, maar om eerlijk te zijn hebben wij best genoten die 3 maanden dat hij thuis is geweest.... En hij werkt nu weer, dus komt goed meid! Geef het ff tijd..!
Oh het komt ook wel weer goed en er zijn helaas vele hier die hetzelfde mee maken maar het lijkt altijd zo'n ver van mijn bed show. Nu ik er zelf in zit weet ik even niet waar ik het zoeken moet. Pffff tjemig
Jeetje wat een rotsituatie, zeker nu je zwanger bent. Het is zo'n rottijd qua werk. Overal wordt bezuinigd. Hopelijk vindt hij snel wat nieuws. Heel veel sterkte!
Jeetje wat naar!! Het hele bedrijfsleven staat op z'n kop! De zaak van mijn vriend dreigt gelukkig niet failliet te gaan, maar pfff... Ze komen soms echt met verhitte koppen thuis... Dat is toch even meer aanpoten om het allemaal nog een beetje te overleven die crisis. Sterkte!
Dat is echt super klote... Gelukkig zit mijn man save , maar 4 weken geleden zijn er bij hem op kantoor ook 200 mensen ontslagen.. Ik duim voor je dat hij snel weer een baan heeft!! Succes
Weet je wat ik nog het ergste vind..... Hij heeft het vandaag te horen gekregen en het gaat per volgende maand 5 aug al in. Wij gaan van 4 t/m 18 aug op vakantie..... Dikke kans dat hij niet mee gaat omdat hij geen salaris heeft die 2 weken en bij een nieuwe werkgever dit ook niet kan verkopen. Sta ik straks alleen met onze dochter en 29 weken zwanger op een camping in de vouwwagen. Kan wel janken...... Wil niet zonder hem op vakantie
och meis succes manlief heeft het ook meegemaakt.. na 13 jaar trouwe dienst kon hij zo vertrekken.. zonder enige rede.. maar het komt allemaal weer goed uiteindelijk!!!!
he bah meis, wat een ontzettend rotnieuws hebben jullie gekregen. Ik hoop dat hij snel wat anders vindt
O bah, weet precies hoe je je nu voelt. In oktober 2010 ( baby van 2 maanden en kindje van 3) hup ineens op straat. In ons geval mocht het niet zo maar we hebben besloten om het zo wel te doen met een gouden handdruk Advies: direct morgen naar het UWV. Wat deed je man trouwens?
Inderdaad, meteen aanvragen zeker als je de ontslagdatum al weet, kun je digitaal doen. Duurt bij het Uwv minimaal 4-6 weken voordat je daarvan bericht cq betaling hebt. Weet er helaas alles van. Nu in een jaar tijd 2x meegemaakt. Sterkte meid!
Ik ben er niet helemaal meer thuis in hoor.. maar hij weet de datum van ontslag dan zou hij toch nu al ww aan kunnen vragen? (Of in ieder geval voor de 5e augustus). Dan heeft hij in ieder geval inkomsten als het ontslag ingaat. En als ik hem was zou ik ook wel degelijk meegaan op vakantie, die twee weken (als het zonder salaris is, maar ook met ww) kom je wel door toch? Even de stress eruit... is ook goed voor hem. En daarna weer met frisse moed verder. Als je een vakantie geboekt hebt zou geen enkele nieuwe werkgever mogen eisen dat hij thuisblijft hoor, het is nu eenmaal de vakantieperiode en het is niet zo dat hij er al maanden vanaf wist. Meestal lossen dit soort dingen zichzelf wel op. Geef het een kans, als hij rond die tijd nieuw werk mocht hebben kan hij het uitleggen. Sterkte en succes de komende tijd!