Iedereen om me heen is ziek of ziek geweest, en normaal ben ik dan ook meteen al plat. Maar nu, ik loop al 2 weken langs iedereen heen en voel me perfect!
IK! Was in het verleden ieder najaar aan het kwakkelen met oren en bijholte-ontstekingen, maar moet het dit jaar echt afkloppen! Echt iedereen om me heen kucht en snottert, maar tot nu toe gaat het nog goed!
IK ben wel een beetje snotterig af en toe maar de echte griep die iedereen heeft gehad en die mij nooit oversloeg, heeft mij nog niet te pakken gehad. Bij mijn zoontje was het nog beter, daar werd ik niet eens verkouden en dat is nu iets minder, maar ik mag nog steeds niet klagen.
Ik herken het van mijn vorige zwangerschap... Helaas is deze het tegenovergestelde van de vorige... BEn al 7 weken verkouden en het lijkt ook wel harder aan te pakken dan normaal...
ik heb ook nog nergens last van! mensen om me heen worden maar ziek en verkouden maar ikke lekker niet!
ook ik lijk een betere weerstand te hebben dan voorheen. Ben wel 1 keer een paar dagen ziek geweest maar was er vrij snel weer bovenop. normaal gesproken was ik met alle zieken in mijn omgeving wel al een paar keer ziek geweest.
IK! Ik heb reuma en heb nauwelijks last van ernstige ontstekingen gehad tijdens mijn zwangerschap, ook geen koortslippen en ook niet verkouden. Wel een kapotte neus (bloedneuzen) en aften...
Tot nu toe ben ik ook nog niet verkouden geweest, ook nog geen griep gehad (afkloppen maar). Zou het misschien komen omdat we toch bewuster, gezonder eten, extra vitamines slikken en meer rusten? Allemaal goed voor de weerstand natuurlijk.
Ik ook. tijdens mijn zwangerschap had ik geen last van blaasontstekingen, verkoudheidjes en allerlei andere kwaaltjes. Daarvoor en erna wel.. Ik denk zelf dat het met een betere bloedsomloop te maken heeft, want ik had ook minder last van koude voeten enzo.
Had ik ook. Er heerste vorige winter een verschrikkelijke griep. Ik was ongeveer de enige op mijn werk en in mijn omgeving die niets overgenomen heeft. Echt heerlijk. Mijn hele zwangerschap ben ik ook niet verkouden geweest.
Mijn eerste zwangerschap geen dag ziek geweest....deze keer afwisselend buikgriep, griep, verkoudheid, het houdt niet op....
Vorige zwangerschap ook niet ziek geweest, ook in de tijd die ik erna borstvoeding heb gegeven niet (8,5 maand). Deze zwangerschap ben ik nu al 6 weken aan het kwakkelen. Dan is het een paar dagen over en heb dan meteen weer keelpijn en ben snotverkouden helaas. Hoop dat het nog over gaat....
Hier nergens last van. Vriend is al 2 keer ziek geweest, paar keer strontverkouden. Nou ik neem niks over van hem
Nee, ik eet gewoon net zoals ik daarvoor ook al at. Ik weet niet wat het is, misschien dubbele weerstand (kleintje en ik)? hahaha