Heb sinds 1 tot 2 weken last van raar gevoel in mijn onderbuik. Het is geen misselijkheid maar meer een vreemd gevoel met af en toe kleine krampjes die weer wegtrekken en weer terugkomen. Vannacht werd ik wakker van een flinke steek in mijn rechterlies. Heb hier even van wakker gelegen maar viel gelukkig gauw weer in slaap. Vanmorgen had ik er geen last meer van. Het bleef maar in mijn hoofd rond spoken van zal ik zwanger zijn? Een dezer dagen zou ik mijn menstruatie hebben. Maar ik kon het niet laten om een test te doen. Dus ben naar de Kruidvat gegaan en heb toen ik thuis kwam gelijk een test gedaan. Ik geloofde mijn ogen niet!! Binnen 2 minuten een duidelijke streep zichtbaar. Toch voel ik mij onzeker....
Omdat ik last heb van overgewicht. Dat was met de 1e zwangerschap al zo, maar ben in vergelijking met toen (2016) 8 kilo aangekomen. Ben dan ook maar 1.66cm. Vorige maand is geconstateerd dat het cholesterolgehalte te hoog is. Allemaal dingen wat door mijn hoofd speelt. Stress van het werk, niet 100% lekker in mijn vel voelen. Zal dat invloed hebben op de zwangerschap?? Ben er overigens wel heel blij mee!! Morgenochtend doe ik een CB test om te kijken hoe ver ik ben. Spannend!!!
Gefeliciteerd!! Gezien je kv test denk ik idd dat je al voorbij de 14 dpo zit en dus een wat vroeger ei hebt gehad
Hallo Ik heb zaterdag ook een test gaan hallen omdat ik ook met een raar gevoel in men buik had ben dan voor de zekerheid een test gaan hallen en dit was het resultaat ik heb wel al een dochtertje van bijna 8 maand heb er al veel over gelezen da je normaal beter een jaar wacht wanneer je op nieuw zwanger wordt weet eer iemand een goeiie raad want heb gelezen dat het wel kan fout lopen soms Grtjzs
Ze zeggen wel dat je beter een jaar kan wachten met weer opnieuw zwanger te worden. Maar als je het zelf graag wil.....waarom zou je dan langer wachten? Ik heb een zoontje van 11 maanden rondlopen. Wij hadden al gauw besloten dat we er niet een te groot leeftijdsverschil tussen willen hebben. En dan is het afwachten wanneer en of er je een 2e zwangerschap gegund wordt.
Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en heb ook een dochter van bijna 8 maanden. Wat voor raad zoek je? Hier gaat het tot nu toe goed, vorige week een kloppend hartje gezien