29aug curettage gehad. 25sept bruin verlies, beetje bloed in het slijm dat een week heeft aangehouden. Vanaf deze dag ook gevoelige & af en toe steken in mijn borsten. 1 & 2 okt zwangerschapstest gedaan: Negatief. 3okt Voelde een half uur geleden steken rond mijn eileider, zal ik maar zeggen. Zou ik nu mijn ovu pas hebben? Kan je s'morgens negatief testen en s'avonds positief? Snap t dus ff niet meer. Of menstruatie of positieve test kom maar op!
na een curretage moet je even afwachten wat er met je cyclus gebeurt! is erg maar afwachten is het enigste wat je kan doen! succes gr kim
Vandaag bij de gyn geweest. Alles ok. De miskraam was gewoon mis, zei ze. Geen bijzonderheden gevonden. Op verzoek van mij heeft ze een echo gemaakt. de eileiders laten zien en mijn baarmoeder. Er was veel slijm aanwezig en verwacht volgende week een menstruatie of niet zei ze. Ze gaf wel aan dat het bruin & slijm met bloed de 25sept een lichte menstruatie is geweest, dus mijn berekening vanaf die dag was ok. Al 2dagen een posi ovu test gehad (zie album) en tussendoor flink geklust...hahaha. Ben al meer gerust dat ik weer een (lichte) menstruatie heb gehad. Nu nog ff klussen en afwachten maar.......
Helaas, waarschijnlijk is vanmiddag mijn menstruatie gekomen. Als dat zo is wel een zekerheid van 1e dag van.....
Idd, dat is zeker zo. Heb banner alvast weer aangepast. Hoop dat ik er nu iets rustiger mee kan omgaan, nu ik de zekerheid heb.