hoi, ik heb vorig weekend, 1 juli, mijn eisprong gehad, dit weet ik precies ivm met fm en spuiten enzo, nu heb ik sinds zaterdag slijmerig bruin, met afvegen roze soort bloedverlies, maar nu wordt t naar mijn idee steeds erger en heb ook zeuderig gevoel in mijn buik, kan dit na zo'n korte tijd vanaf de eisprong al een menstruatie zijn of is t iets anders? heb op de calculator op deze site gezien dat ik vanaf 15 juli kan testen. lijkt mij dus beetje vroeg nu voor ongi...... alvast bedankt liefs radna
Hoi Radna, Het lijkt me ook wat vroeg voor een menstruatie, maar voor iedere vrouw ligt het moment van de eisprong in de cyclus weer anders, dus het zou kunnen zijn dat je al ongesteld gaat worden. Het kan ook te maken hebben met een innestelingsbloeding, al vind ik dat iets aan de vroege kant. Bij een cyclus van 28 dagen vindt de innesteling plaats rond de vierentwintigste of vijfentwintigste dag, 3 of 4 dagen voordat je ongesteld zou worden. Lonneke
hoi lonneke, ik heb nu een cycles van 35 dagen, las hier op t net dat je je innesteling ong 7 a 8 dagen na je eisprong hebt.......klopt dit of is dit te vroeg? de bloeding, was vannochtend toen ik t eerste bericht schreef op zijn ergst, en zelf toen was t niet echt bloederig, meer beetje bruin met af en toe wat rood, en is nu bijna over, heb nu alleen veel kramp onderin mijn buik bij mijn lies in de buurt. kan zaterdag of zondag testen indien geen menstruatie. afwachten dus maar....... Hoe lang kan een innestelingsbloeding duren eigenlijk? De meeste vrouwen hebben hier toch geen last van....misschien toch menstruatie dan, nou ja, hoop dat je deze vraagjes nog kunt beantwoorden en dan ga ik verder mezelf niet te gek maken en afwachten, alvast erg bedankt groetjes radna
hoi Radna, het klopt dat je ongeveer 7-8 dagen na je eisprong een innesteling hebt, als je tenminste zwanger bent. Het bloedverlies dat je beschrijft zou een innesteling kunnen zijn, maar dat weten we nooit zeker. De meeste vrouwen merken inderdaad niks van de innesteling. Ik kan je dus geen zekerheid geven, je zult echt moeten afwachten. Veel geduld gewenst en laat je het even weten als je hebt getest? Mirjam
hoi, wauw wat een snelle reacties steeds, fijn!!! heb net de gyn gebeld, en moet even afwachten en als t wel doorzet toch een zwangerschapstest doen, ivm met begin medicijnen, kan er tot nu toe geen hoogte van krijgen elke keer als ik denk nu zet t door, wordt t ook weer wat minder.....mijn borsten worden nu ook wat gevoeliger, maarja dit kan ook 2 dingen betekenen......... ik laat t jullie nog even weten, voor mezelf ga ik er nu maar vanuit dat t doorzet, valt t niet meer zo heel erg tegen.......... heel erg bedankt voor jullie snelle reacties!!!! liefs radna