Hoi ik weet niet of het gelukt is met ff kaartje ik hoop het de vraag is waar denken jullie dat me ei is ff zegt dag 13 en nu heb ik een dip op dag 19 ik heb nu al 2 cyclussen een ei op dag 19 en 20 gehad en nu dan eerder ???? rond die 2e dip heb ik ook niet echt afscheiding gehad en voor dag 13 wel ik ben benieuwd alvast bedankt
Het is weekend dan is het rustig op het forum. Als ik naar je kaartje en je slijmwaarneming kijk denk ik dat FF daar je ei zet vanwege de afscheiding. Wat doet FF als je de slijmwaarnemeningen weg laat. Dan zou dag 19 ei heel goed kunnen, denk ik...... Ik zou er in ieder geval rekening mee houden dat je ei later kan zijn geweest als je op dag 27, 14 dagen na ei nog niet ongi bent.
als ik dat weghaal is er geen ei te zijn maar als ik de slijmwaarneming voor dag 19 een paar dagen zet en me temp voor morgen naar 36,9 dan gebeurd er niets geen ei dat is wel raar of niet
Dat is niet zo raar, want FF vindt de tempstijging dan nog niet voldoende. Waarschijnlijk krijg je wel een kruis als je voor de komende 3 dagen 36.9 invult. Maar als je op dag 12 vruchtbaar slijm had, vind ik het heel logisch dat je ei op dag 13 geweest kan zijn. Zeker als je rond dag 19 GEEN vruchtbaar slijm hebt. En de dip die je de afgelopen paar dagen hebt gehad, kan inderdaad best een innestelingsdip zijn. Het kan op zich prima dat je deze keer een vroege eisprong hebt gehad, maar ben het eens met Maranka. Mocht je niet ongi worden (en niet zwanger zijn), was je eisprong waarschijnlijk toch later.
Kom ik ook bij jou even een toeziend oog geven, wel zo eerlijk Ik denk dat dag 13 ook klopt, de stabiele temperatuur die je daarna hebt die past vaak bij een LF en niet zozeer bij een FF (zoals jou eigen temp daarvoor ook veel schommeling laat zien). Ik zou je nod dus even op 13+14 houden maar idd even in gedachten houden dat je twijfelde.
hoi ik heb gister een redelijk duidelijke 2e steep gehad 2 voor 5 euro test binnen de tijd een rolze streepje ik moest toen nog 4 dagen tot nod ik hoop dat het blijft zitten me temp was vanmorgen 36,8 weer iets gestegen