luxe probleem

Discussion in 'Zwanger worden' started by brenda1987, Dec 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hey meiden

Ik zit hier met een probleem kan er niet van slapen:(
    30 oktober zijn wij gestopt met de pil want wij willen dolgraag een kindje.
    Tot nu ben ik nog niet zwanger geraakt.
    Nu het probleem mijn vriend en ik gaan 01-10-2010 trouwen en we zitten nu te rekenen als het deze maand niet is gelukt en volgende maand proberen we weer ben ik uitgerekend rond die data en dat kan dus niet:( en we moeten nu ook onze huwelijks reis boeken en we gaan weg 02-10-2010.
    En we willen het allebij zo graag en we willen eigenlijk niet nu 3 maanden lang stoppen met proberen maar wat moeten we anders:(
    Zit iemand in het zelfde schuitje me vriend en ik vinden het zo verdrietig dat iets moois iets anders moois in de weg zit.

liefs brenda

2. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Als je nog niet teveel geregeld hebt voor je bruiloft, zou ik gewoon lekker doorgaan met proberen! Mocht het dan in de aankomende maanden raak zijn, dan kun je je je plannen voor het trouwen nog aanpassen. Toch? Lijkt mij het simpelst. :)

Maar kan me voorstellen dat je er wakker van ligt, hoor! Tis zo moeilijk om alles tegelijk te willen ;) Wij gingen gelukkig pas na de bruiloft proberen - scheelde een hoop stress, haha!

Heel veel succes met beslissen hoe & wat! Ik hoop dat iemand hier jullie aan de beste oplossing kan helpen....

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    1,762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pfoei dat is een lastige idd...kan je misschien je huwelijksreis en trouwdatum nog 2 maanden uitstellen (voordat je gaat reserveren bedoel ik), dan kan je nog 2 maanden doorgaan en kijken wat eruit komt. Ben je niet zwanger, dan kan alles doorgaan. Ben je wel zwanger dan kan je een andere datum kiezen nog.

Iets anders weet ik ook niet zo goed....lastig dilemma!

Nog iets: als je (gezien je naam) uit 1987 komt, dan kan je qua leeftijd i.i.g. nog wel even wachten :) Je bent nog jong dus alles doet het voorlopig nog wel prima!

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hey meiden

bedankt voor jullie reactie het probleem is ook een beetje wij willen 21 dagen naar curacou normaal kost zo'n reis 5000 euro nu hebben we met vroegboek kortingen enz een prijs kunnen krijgen van 3000 euro maar dan moeten we dus vandaag ja zeggen..
    In nieuwe jaar geld onze offerte niet meer.
    Ja ik weet het breng mezelf aardig wat ellende op me hals haha
    en de trouwdatum staat al vast maar moeten nog wel in ondertrouw dus daar kan nog wel iets aan veranderen.

liefs brenda

5. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik nog even wachten en pas over een paar maanden verder gaan. Dalijk ben je hoogzwanger als je gaat trouwen en kan je niet meer op vakantie omdat je dan niet meer mag vliegen.
    Kijk als je korter zwanger bent hou je het ook allemaal wat makkelijker vol en kan je meer genieten van je huwelijksreis zonder dat die hele dikke buik in de weg zit.
    Dus als ik jou was zou ik een paar maanden wachten en dan weer proberen. Kan je wel optimaal genieten van je trouwdag en huwelijksreis! :D

6. lsb

lsb Lid

Dec 22, 2009
    14
    0
    0
    friesland
    Hallo,

Als ik jullie was zou ik ook eerst voor de trouwerij gann, wij wilden niet uitgerekend zijn in juli en augustus dus rustig aan gedaan en nu ben ik midden juli uitgerekend. (Daar gaat onze vakantie) maar als het goed is krijgen we er iets heel moois voor terug.

veel suc6 met alles

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

kan me voorstellen dat dit ene dilemma is maar als je overal over gaat nadenken. Ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil en dit jaar juni getrouwd. had dus met een kind kunnen rondlopen of met een dikke buik. Maar tot op heden is er nog helemaal niks. Bij ons heeft t dus weinig problemen gegeven

8. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Ik zou ook nog een paar maanden wachten voordat je weer probeert. Ik ben zelf net getrouwd en ik kan je zeggen, zo'n dag sloopt je! Natuurlijk wel in de goede zin van het woord, want je bent veel te druk met leuke dingen :D

Dan is het denk ik ook wel lekker dat je zwangerschap dan niet al bijna op zijn eind loopt en je om de haverklap moet rusten omdat je het anders niet kunt bijbenen. Dat zou ook zonde zijn...

Je kunt misschien ook wel eens op het trouwforum kijken, daar zijn volgens mij op het moment ook wel dames die zwanger het huwelijk in treden, wellicht kun je daar nog wat tips vandaan halen hoe die dat doen of gaan doen.

9. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Als het aan mij lag zou ik ook even een paar maanden stoppen met klussen voor een kleintje. Ook al is dat waarschijnlijk heel erg moelijk, het zal je een hoop geregel en alles besparen! En als je zwanger bent en flink in de stress zit met het regelen van je bruiloft, huwelijksreis etc is dat toch ook niet goed voor je ongeboren kindje.

Suc6 met beslissen!

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Meiden heel erg bedankt voor jullie reacties!
    Jullie hebben me weer een beetje realistisch laten denken..
    We hebben besloten om lekker op huwelijksreis te gaan naar curacou ( nu we nog geen kleine hebben is het te betalen voor ons).
    En dus een paar maandjes te stoppen met klussen voor een kleine, ga niet aan de pil maar we vrijen buiten de dagen.
    Het heeft ons veel pijn gedaan dit besluit hebben zelfs traantje weg gepinkt ( ook al klinkt het raar).
    Maar we denken nu aan de kleine en niet wat wij willen.
    Het kan nog anders lopen, want ik moet nog voor deze maand testen en als dat raak is beval ik in begin september dus dat kan nog:)
    We gaan zondag testen want dan is mijn NOD.

liefs brenda

11. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Succes met testen! ik hoop dat je zwanger bent!

deze maand had mijn man ook zoiets van deze maand niet want dan zou ik uitgerekend zijn rond de verjaardag van ons meisje maar we zijn gewoon bezig met klussen ;) is misschien iets heel anders maar we hebben er ook over nagedacht maar eigelijk zou het wel heel bijzonder zijn als ik nu weer zwanger zou worden :D

succes met alles!!!

Share This Page