Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik voel me momenteel zo vreselijk onzeker! Hoop zo dat ut deze maand nog raak is zodat me IVF/ICSI bespaard blijft! Maar veel hoop heb ik helaas niet! (Zelfbescherming!) Nu had ik net bij ut afvegen wat slierterig rozig slijm. Is dat normaal? Wat kan dat betekenen? Heb ook een licht zeurende pijn in me buik en voel me misselijk! Te vroege kan niet en me eisprong zou ik al gehad moeten hebben afgelopen zondag ongeveer. Ook innesteling is te vroeg dunkt me! Zou straks nog eens extra klussen nog zin hebben? Denk ut niet he! De laatste keer was afgelopen zaterdag. Dus ik ben bang dat me kansen voor deze maand verkeken zijn. Of toch nog niet? Wie oh wie kan me helpen? Liefs Marjo
Tja Marjo, het kan nog alle kanten op... is je cyclus 27 dagen? Dan is je ei waarschijnlijk al geweest. Kan het geen innesteling zijn? Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is. Maak jezelf niet gek, meid. (hoe makkelijk is dat gezegd...)
Weet ut meid!Weet ut! Maar ben ook zo BANG voor wat me nog te w88 staat! Maar ik wil nog zo dolgraag een baby, dus.... Voor innesteling lijkt ut me nog te vroeg of niet? Is vandaag pas dag 15 van me cyclus. Suc6! Groetjes Marjo
Hoi hoi, Als het iets met je eisprong te maken zou hebben zou ik het nog een keertje proberen, kan geen kwaad en misschien geeft het wat rust. Dag 15 zou best een eisprong kunnen zijn lijkt me maar weet er natuurlijk ook niet het fijne van. Probeer je niet al te veel ongerust te maken meid, dat werkt ook niet positief op zwanger willen worden denk ik. Ik weet dat dat makkelijk gezegd is vanaf deze kant van de pc en dat het niet niks is de positie waar jullie staan nu. Ik wens je alle goeds en heel veel rust in je koppie voor de komende tijd, hopelijk is het je eitje en ..... Knuffel, Bibu !
Misschien heb je deze cyclus een verlaat eitje. Kan natuurlijk altijd een keertje. Heel klein beetje rozig slijmverlies had ik met kerst. 13 dagen later werd ik ongie. Kan dus duiden op een eisprong. Ik hoop het zooooo voor je. Liefs Noa
Zou het een verlaatte eisprong kunnen zijn? Dan moet ik me mannetje vanavond nog maar eens zover zien te krijgen om te klussen, maar misschien is ut daarvoor al te laat. Als dit me eisprong is toch! Wat een problemen he en wat een onzekerheid! Word er gek van! Snif snif.... Sorry voor mijn gezeur! Reken het me maar niet aan meiden! Ben ff mezelf niet! Groetjes Marjo
lieve schat net als wat je tegen mij zei het is absoluut geen gezeur en heel normaal dat je onzeker bent (ben ik ook) sterkte en ik blijf voor je duimen en hoop dat het deze ronde raak mag zijn dikke knuff
Hoi hoi, Als je nu je eitje hebt en vanavond nog even klust kan het nog hoor, ik geloof dat een eitje 48 uur "leeft" om het zo te zeggen. Ik zou het een kansje geven. Enne.... je zeurt niet, dat moet je ook niet denken hoor daar is dit forum voor en misschien kan iemnand je wel net dat antwoord of advies geven waar je op zit te wachten. Knuffel, Bibu !
@ Joyce26:Bedankt meid voor je lieve woorden! Hoop ook van ganser harte dat ut raak is! Dat me grootste droom in vervulling mag gaan! En wel SNEL! Droom al 14 jaar van een 2e. Me dochter,15,en ik werden door me ex zomaar op straat gezet. Daarna waren we 12 jaar alleen en nu ik sinds 3 jaar een nieuwe partner heb is me droom in alle hevigheid teruggekomen. Klinkt dit alles raar? Groetjes, bedankt en jij ook suc6 meid!
Hoi Marjo, Je zeurt niet! Je bent gewoon onzeker. Zou ik ook zijn. En als je vandaag je eisprong hebt moet je je vriend "gewoon" bespringen vanavond dan kan hij geen kant op....hahaha. Hele dikke knuffel! Noa
jeetje meid dan heb je heel wat achter je kiezen pffff gelukkig heb je nu dan een goeie partner gevonden en nee hoor klinkt absoluut niet raar mijn vent heeft ook nog 2 kids die we helaas door omstandigheden niet kunnen/mogen zien en toen ik hem 7 jaar geleden leerde kennen (had toen al kinderwens) heb ik zijn kids geaccepteerd en nu zie ik ze ook als een deel van mij alleen zn ex werkt ons nog steeds tegen. nadat we het er goed over gehad hadden was hij toendertijd de eerste die zei schatje ik wil zo graag een kindje van ons samen nou die wens ging heel snel in vervulling kwam erachter dat ik zwanger was en bleek al 6 weken (ging met me jongste ook zo eerst nog gewoon ongi ineens opgezette buik test gedaan en ja zwanger later bleek ik toen ookal 6 weken te zijn) dus ik begrijp je wens/droom heel erg goed. groetjes en dikke knuff
Jaja.... zo makkelijk is dat niet helaas! Me vriend heeft zowieso wat klusproblemen!(al wil ie die zelf niet toegeven) En ook nog eens een slechte zaadkwaliteit, dus.... BEDANKT MEIDEN! JULLIE ZIJN SUPER! Groetjes en probeer of ut vanavond lukken gaat! Marjo
Nou of deze relatie goed is laat ik ff in ut midden. Kan beter via pb. Maar hij biedt me wel de kans me droom te vervullen voor ut te laat is. (hoop ik) Groetjes en bedankt! Marjo
ls je vandaag je ei hebt zou ik ook nog morgens ff doorklussen voor de zekerheid, kan nooit kwaad toch?
hey muuske misschien had je wel een vervroegd eitje en is het wel je innesteling, ik ben uiteindelijk ong op dag 8 zwanger geworden met een cuyclus van 28 dgn. dus toch 6 dagen vroeger de eisprong gehad. Zolang je nog niet ongesteld bent mag je best hopen. tevens zijn je andere symptomen ook bekend ik duim iig voor je
Hey Marjo, Ik hoop natuurlijk dat het zo is gegaan zoals Angel Eyes schrijft. Dat zou natuurlijk nog veel beter zijn! Liefs Noa
@Angela: Zou dat kunnen dan? Heb na dag 11 en 12 niet meer geklust helaas.... Suc6 meid! Groetjes Marjo