hallo zoals je onder mijn banner ziet heb ik mk gehad wij trouwen in juli wil dus niet hoogzwanger zijn of inieder geval op zijn hoogst 7 maaden heb ik uitgeteld dan kan ik nog wat je weet maar nooit. maar dalijk na mijn volgende ongie (16 dec) willen we er weer voor gaan maar het blijft in mijn hoofd spoken van als het maar niet weer fout gaat en af en toe denk ik ook van alles komt goed eerst trouwen en huisje helemaal af en dan komt het maar ben toch stiekem wel heel bang en hoop dat ik heel snel weer antel. kan nu al neit wachten maar ja als ik 8 maand ben als ik trouw kan het al komen dus dat is ook niet handig en bruiloft vervroegen wil ik ook weer niet want we trouwen op mijn vaders zijn verjaardag en is overleden dus dat wil ik houden maar wie heeft dat gevoel nog meer en is het toch vrij snel geod gekomen. en krijgen jullie extra controle dikke x
Dus je wilt niet hoogzwanger trouwen? Dan is het een kwestie van gewoon een "klusstop" inlassen of maatregelen nemen. De kans dat het mis gaat blijf je houden, daar is helaas niets aan te doen.
ha nee ik wil niet hoogzwanger zijn en dan bedoel ik echt 8 of tegen de negen maand aan wij willen het liefst zo snel mogelijk zwanger raken maar ja net alles kan tegelijk en hij denkt dat ik het lichamelijk niet aan kan dan heb nu al chronische rugklachten vandaar en dat ik dan snel moe ben is hij bij voor want wij doen wel alles er op en eraan maar ja die kans blijft bestaan dat snap ik maar hebben er dan ook mensen dat gevoel of denken ze daar gewoon niet aan.
Niet hoogzwanger willen zijn op je bruiloft is een keuze die dan dus de consequentie kent dat je nu niet zwanger moet worden, maar pas over twee maanden ofzo. Maar als ik jou bericht zo lees lijkt het erop dat je toch al behoorlijk in de stress zit. Vraag je zelf eens af of je er uberhaupt voor je trouwen dan wel aan toe bent om zwanger te worden en je voor te bereiden op een kindje. Ik weet uit ervaring hoeveel stress het voorbereiden van je huwelijk inneemt en hoeveel energie dat vraagt met daarnaast nog een in een huis klussen en inrichten en alles. Is dit wel verstandig? En wat als je idd ernstige rugklachten krijgt tijdens de zwangerschap en op je bruiloft vergaat van de rugpijn. Ook ik ben rugpatient en ik heb er werkelijk veel aan gedaan om op de bruiloft een goede dag te hebben. Want je bruiloft moet niet in het teken staan van een komend kindje, waar jij op dat moment misschien wel veel last van hebt, of in het teken van andere dingen die komen gaan, maar in het teken van jullie verbindtenis. Succes met jullie beslissing. Mijn advies is niet alleen op je gevoel af te gaan, maar ook jullie verstand een woordje mee te laten spreken.