Wie zegt dat ik de overeenkomsten niet zie van vroeger en nu?? Dat maak je er zelf van. Ik vind je gewoon ronduit overdreven reageren met je krachttermen, uitroeptekens, vergelijkingen. Zo maak je een ander belachelijk. Maar goed, ik ben weg hier.
Wat flauw van jou! Dus als je rechts bent ben je laag opgeleid en kun je niet spellen. Even speciaal voor jou, de meeste rechtse stemmers zijn niet laag opgeleid. Ik snap niet hoe je hier überhaupt bij komt. Besef je trouwens dat je nu zelf discrimineert vlinder?
Ik vraag me af of nou nooit eens iemand op het idee komt om een toef gel in die man z'n haar te frotten. Echt, ik wordt kriegel als ik naar die slappe te lange lok kijk
Ik denk ook dat Hillary voor meer onrust had gezorgd in het Midden-Oosten. Trump heeft min of meer gezegd dat hij al die Amerikaanse bemoeienis niet ziet zitten. We kunnen niets anders dan afwachten.
Bizar, met een diploma Internationale Politiek achter mijn naam. En nee, wat je hieronder aangeeft als toekomstbeeld onder Clinton slaat op niks.
Haha geweldig. Nooit van sarcasme gehoord? Knap diploma, goed gedaan. Verder vind ik je wel lief hoor. Geen sarcasme
Ja dat besef ik. Het heet sarcasme maar je mag alleen discrimineren als je rechts ben, toch? Ik geef duidelijk aan dat ik vind dat links harder op moet treden tegen rechts. Maar dat mág niet want dan trap je op tere zieltjes. Waarom mag rechts wel kwetsende dingen zeggen en links niet?
Volgens mij worden er van beide kanten kwetsende dingen gezegd. Dat bewijs jij hier nu wel. Ik snap niet waarom jij het nodig vindt om jezelf te moeten verlagen tot zo'n uitspraak en het vervolgens onder de noemer sarcasme in zet. Het is duidelijk dat jij strijdt tegen discriminatie, racisme en ongelijkheid. Je hebt pas een topic geopend over feminisme. En hier maak je dit soort opmerkingen. Waarom? Je discrimineert zelf, je doet datgene waar je zelf zo'n hekel aan hebt. En vervolgens gooi je er even tegen aan dat je alleen mag discrimineren als je rechts bent. En dat zal je waarschijnlijk ook wel sarcastisch vinden ofzo. Nu mag jij links of rechts wezen het maakt helemaal niets uit, jij doet precies hetzelfde als de mensen die jij zo hekelt, maar dan omgekeerd.
Ik had het niet over het gaan studeren, maar wel over je stelling dat het voor iedereen duidelijk zou moeten zijn. Nee dus.
Dat ik het nieuws niet zou volgen is wel een heel abrupte aanname . Wilders schreeuwt van allerlei lelijke dingen en veelal racistisch maar hij heeft ook verder plannen waar mensen wat in zouden kunnen zien. Vandaar het "je bent niet gelijk per se een racist, maar je support het wel".
Dit onderwerp is een grensgevalletje. We willen 'm niet direct sluiten, daarom het verzoek dit onderwerp niet te politiek gerelateerd te maken. We hebben 'm ook verplaatst naar 'Films, televisie en nieuws'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Je burgerlijke staat geeft je geen vrijbrief of zo. Er zijn ook heel veel mannen die ,ondanks dat ze getrouwd zijn met een vrouw, behoorlijk seksistisch zijn. (Bijna) alle partijen zien de problemen en er zijn heel veel partijen die ook iets aan de problemen willen doen, alleen heeft geen enkele partij echt een concreet idee/plan. Ook Wilders heeft geen idee en geen plan. Roepen dat je gaat zorgen voor minder (criminele) Marokkanen is geen plan.
Vanuit sarcasme. Maar dat was niet duidelijk geloof ik. Nu ik het omdraai, kwets ik mensen. Racisten. En ja ik ben oa feministe. Dat betekent dat ik mijn mond open trek bij onrecht. Ik kan heel lang aardig blijven hoor, maar dan moet iemand dat wel verdienen. En aangeven dat er veel buitenlanse criminelen zijn, is geen mening. Dat is racisme. Zwarte koffie niet lekker vinden is een mening. Maar mensen van een bepaalde afkomst criminelen noemen, is racisme. Moet ik dan lief glimlachen en zeggen: oh jij jóuw mening! Nope. Dat is niet wat ik kies. En dat zou niemand moeten kiezen. Dus dan maar hard tegen hard. En daarbij gebruik ik dezelfde woorden en zinnen als de ander, alleen in een andere context. Niet tof he? Nee. Maar wie weet begrijp je dan iets vd frustratie die de ander voelt, die door jouw gediscrimineerd wordt. Misschien ook niet. Jouw gemis.
& Helemaal mee eens! Iemand die anti-racisme is (en dit zouden we in mijn ogen allemaal moeten zijn) kan onmogelijk op Wilders stemmen. Degene die dit wel doet, vindt tegen racisme zijn blijkbaar niet zo belangrijk OF is een racist.
Maar jij gooide het niet op de persoon, jij gooide het op een groepering. En dat is dus precies wat discriminatie inhoudt, vooroordelen, een groepering over één kam scheren. Rechtse stemmers niet kunnen/willen begrijpen is een mening. Rechtse stemmers laag opgeleid noemen, aangeven dat ze niet kunnen spellen, aangeven dat zij het alleenrecht hebben om te (mogen) discrimineren is discriminatie en naar mijn idee ook in dezelfde trant als racisme. Ook al heb jij het hier niet over een ras, je hebt het hier wel over een groepering die jij nadelig over één kam scheert. En dat is net zo goed niet netjes net als dat iemand roept: Marokkanen zijn criminelen. Jij hekelt ongelijkwaardigheid onder een samenleving, maar je smijt zelf ook met modder als tegenreactie. Ik ben van mening dat iedereen wel bewust of onbewust discrimineert, ik vind het echter wel raar dat als het jou te heet wordt onder je voeten, je je frustratie gaat uiten door te discrimineren op een groepering, je roept zelf dingen die helemaal niet waar zijn en je scheert heel veel mensen over één kam puur omdat ze rechts stemmen. Je profileert jezelf als een linkse stemmer op een bepaalde hardnekkige manier en geeft daarmee aan dat jij ver staat van de rechtse kant, want je hekelt ongelijkwaardigheid en discriminatie, maar vervolgens pas je het zelf wel toe. Om even op één van je eerste zinnen terug te komen. Begrijp je ook dat niet iedereen die rechts stemt racistisch is?
Je wil het écht niet begrijpen he? Het. Is. Sarcasme. Ik dénk namelijk niet zo over mensen. Al heb ik idd geen respect voor racisten. Zo duidelijk? En ja, ik begrijp dat niet elke rechtsstemmer een racist is Maar wat sic zegt klopt mi absoluut.