Goedemiddag alle Ik heb een vraagje ik ben morgen 33weken zwanger van ons eerste kindje, en zins vandaag pijn in me vagina. Vooral met lopen maar nu ik zit steekt het ook. Wat zou dat kunnen. Heb het idee dat ik ook me benen wijd wil houden. Dit zijn toch geen tekenen van beginnen bevallen toch. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Dinsdag moet ik weer naar de vk dan vraag ik er ook nog wel naar maar moet zo naar verjaardag en maak me beetje zorgen.
Kindje die aan het indalen is misschien?? Kan ook bandenpijn zijn.. Ik heb het paar weken terug gehad en toen zeiden ze waarschijnlijk is het bandenpijn
Ik heb hier ook enorm veel last van. maar wat jij beschrijft zijn echt indalingspijn. de baby gaat vanaf nu steeds verder indalen. groetjes
Zou zeker van het indalen kunnen zijn.Ik ben nu 29 weken zwanger van nummer 3 en deze is nog niet ingedaald maar ik herken het wel van de vorige keer.Ik heb wel regelmatig last van steken in mijn vagina maar bij mij is het dan een signaal dat ik teveel heb gedaan.
ik heb dat af en toe ook al wel en volgens mij idd ene teken dat ik het rustiger aan moet doen. Heb ook al beginselen van BI dus zal daar ook wel mee samen hangen. Indalen hoop ik nie....ben net 19 wk.....
Het kan idd ook bandenpijn zijn. Die steken in mijn vagina heb ik nu ook zo af en toe. En ik ben 8.5 weken zwanger.
Hier ligt de kleine dan sinds week 31 ongeveer met het koppie naar beneden en heb me laten vertellen dat het een aantal dingen kunnen zijn. Afgezien van indalingspijn en bandenpijn, kan het ook zo zijn dat de kleine tegen een spiertje daarzo aandrukt en dat daar de pijn van komt. Toen hij/zij nog met de voeten naar beneden lag, had de kleine er ook een handje van om tegen mn baarmoedermond te trappen waardoor het of leek alsof ik geknepen werd daar zeg maar of een keiharde bonk waardoor het voelde alsof hij/zij er elk moment uit kon komen vallen. Het kan dus verschillende oorzaken hebben. Luister in ieder geval naar je lichaam en ga niks forceren, dan doet het alleen nog meer pijn. Succes!