zeker ei bij hoge temp?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by tanja8, Sep 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

fertilityfriend geeft aan dat ik mn ei heb gehad.
    Maar kan ik er dan zeker van zijn dat mn ei is geweest als mn temp hoog is of kan het ook zo zijn dat ie bijna is gesprongen maar toch uit eindelijk niet.
    Of is het zo dat je temp niet zo hoog kan zijn zonder ei?

2. Bia74

Bia74 Bekend lid

Jun 24, 2008
    634
    0
    0
    Tja, meestal stijgt je temp min. 0,2 idd pas nà dat je je ei hebt gehad en blijft dan vervolgens hoger dan je basistemp. dus als dat zo is, kun je er denk ik wel vanuit gaan dat ei is geweest, maar als je bv. ook nog vruchtbaar slijm hebt zou ik het nog steeds 'gezellig' blijven maken met z'n tweetjes om geen kans te missen...

marruhh, ben je al 15 dagen overtijd? Of heb je nu een langer cyclus dan normaal?

3. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Pas als je ei is geweest, stijgt je temp. Dus als je temperatuur hoog blijft, heb je zowiezo een eisprong gehad. Tenzij je koorts hebt natuurlijk ;)

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ja ben overtijd maar heb mn ei 4 dagen geleden gehad volgens fertilityfriend.
    dus de banner klopt niets meer van.
    Heb het wel in de gate gehouden met ovulatietesten.
    Nou mn temp is mooi hoog, hopen dat we zo door gaan:) mn kaartje even mn mn album gezet. had wel een klein mini dipje maar goed nu weer hoog:)
    NIet alles netjes ingevuld maar wel duidelijk zo dan volgens mij.

5. Bia74

Bia74 Bekend lid

Jun 24, 2008
    634
    0
    0
    OW sow, nou als FF beetje klopt met je ovu-testen dan zouk zeggen op de wachtbank dus :) Wel lange cyclus helaas, maar ja. Als je maar weet wanneer je ei is geweest dan weet je vanaf wanneer het weer spannend wordt. Succes!

Share This Page