Ik merk sinds gister dat ik af en toe pijn heb in mijn onderbuik. Vooral bij het wandelen of als ik druk op onderbuik leg. Gister bij de controle deed het ook pijn toen de gyn in mijn onderbuik zat te duwen, echt echt pijnlijk even. Wat zou dit kunnen zijn? Kent iemand dit? Ik heb nu meer last dan gister en het trekt wat naar mijn rug als de pijn opkomt..
Het voelt trouwens als een trekkend gevoel dat komt en gaat, niet echt kramp, maar ook niet als bandenpijn, meer in het midden beginnend paar cm onder navel
Maar had je dat ook al met 32 weken? Het voelt gewoon trekkerig misschien is hij al aan het indalen...? Weet niet hoe zoiets hoort te voelen maar hij ligt al weken met hoofdje naar beneden..
Ja had t met 30 weken maar dan niet zoveel pijn aan mn onderbuik dacht ook indalen maar beeb is nog niet ongedaald.... Mijnes ligt al sinds 28wk met koppie naar beneden...
Ik heb rond de 18 weken blaasontstekimg gehad en na antibiotica was het weg, daarna nog aantal keren getest. Maar ik heb een thuistest dus zou het kunnen proberen. Toch voelde het toen anders, is het bovendien niet onwaarschijnlijk dat het nog een keer terug komt na geslaagde antibiotica kuur?
Hey meid, Ik ben ook 32 weken en voel vaak ook pijn in mijn onderbuik. Ik had vooral ook pijn in de nacht dus ben ermee naar de vk geweest. Heb m'n urine getest, geen blaasontsteking.. ze hebben ook inwendig gekeken i.v.m. eventuele ontsluiting of iets dergelijks maar dat bleek het ook niet te zijn. Ik kreeg het advies om gewoon rustig aan te doen. Maar ik heb die pijn dus ook
Misschien is het wel gewoon de groei van de baby, het voelt namelijk echt zo trekkerig, maar nu heb ik al eventjes geen last. Behalve in bepaalde houdingen, en inderdaad 's nachts ook. Ik heb woensdag weer een controle afspraak, zal het dan ook eventjes vragen
eigenlijk nu ik erover nadenk, nadat ik eventjes een uurtje rustig onderuit op de bank heb gezeten is het minder, dus het zal inderdaad toch iets van de zwaarte van de buik zijn misschien. Als ik nu opsta voel ik weer meer de rechterkant onderin mijn buik, dus dat voelt wel als een soort bandenpijn.
Ik heb precies hetzelfde. Heb je de afgelopen dagen veel gelopen? Soms is het ineens weg en zo is het er weer een tijdje. Goed rechtoplopen werkt nog wel eens. Zijn waarschijnlijk je banden die je voelt
Yes nou je het zegt, ik had afgelopen zondag veel teveel gelopen, en nu ik erover nadenk begon ik toen ook wat spierpijn gevoel onderin mijn buik te krijgen, nu voelt het alleen wat meer trekkerig, althans afgelopen uur niet meer maar daarvoor...