Snapt iemand dit???? Slechte Gynaecoloog of toch juist goed??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Acem, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ik denk dat de gyn het wel zal weten wat het beste is wanneer je weer een afspraak hebt en dat de infectie van je oor kan zijn. Wel apart dat je ha zei dat de infectie niet van je oor kan zijn omdat het uitwendig is. Hoe is het trouwens met je oor(had gelezen dat je oorontsteking had)? Welke oordruppels heb je gekregen? Ik heb nu namelijk ook last ervan..:x

2. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ik heb een prop in mn oor die uitgespoten moet worden.. ik heb daarvoor AZIJNZUUR oordruppels gekregen..

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

als je kweekjes goed waren .. wat moet hij dan doen? als het een onstekings/virus variant was die gevaarlijk kon zijn hadden ze wel maatregelen genomen..

Relaxx. het is zijn werk hij doet het dagelijks..

4. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Het feit dat dat kindje onverleden is betekend niet dat dat jou ook gaat overkomen he?

je moet wel een beetje proberen om dingen los van elkaar te zien. Als je dat niet kunt moet je gewoon al die dingen niet lezen.

Volgens mij loop je enorm te stressen en da's niet goed.
    Heb vertrouwen in jezelf,je lijf en je baby.

Gewoon niet te veel lezen en opzoeken. Daar heb je helemaal niets aan.

succes met de laatste weekjes.

5. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Oh ok, bij mij zit t ook helemaal dicht en heb een bacterie:S die druppels die jij hebt kreeg je die op recept of kan je die gewoon bij de apotheek halen? Op de bijsluiter van oordruppels die ik nu heb staat namelijk dat het niet duidelijk is of het schadelijk is tijdens de zwangerschap..:x

6. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Als je net als ik een ongerust typetje bent zou ik de mail absoluut niet lezen nu, en anders kan je misschien een mailtje sturen waarin je uitlegt dat je de mail liever nog niet opent omdat je daar erg zenuwachtig van wordt...toch? Maar dat ze dan begrijpt waarom je er misschien niet verder op in gaat.

Over je oorontsteking, ik denk inderdaad dat je niet ongerust hoeft te zijn als de gynaecoloog niet ongerust is. Ik zou ook ongerust zijn, zo zit ik in elkaar, maar aan de andere kant denk ik, als ik alle informatie heb gegeven over hoe ik me voel etc, en op basis daarvan vinden zij het niet nodig verder actie te ondernemen, dan zal het wel goed zijn. Ze nemen echt geen onnodige risico's.

7. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    K
    Je lijkt mn ex wel :) precies zoiets zei hij ook...
    Maak me idd zorgen om van alles...
    Ga gewoon genieten van mn kindje en mn buikje voor ik t weet is het weg

8. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja via recept hij was gisteren op de grond gevallen flesje half leeg... belde apotheek en ik moest weer een recept van ha vragen echt irri.
    Deze wat ik nu gebruik kan zonder bezwaar tijdens zwangerschap en borstvoeding door gebruikt worden..

9. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja denk dat ik haar mail dat ik t later lees... maar nu nog niet....
    Tja die oor... zij weten alleen dat ik oorpijn heb...
    Toen ik bij de gyn was geweest was ik nog niet bij ha geweest de dag daarna pas...

We zullen zien wat er volg week uit komt.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Heel begrijpelijk dat je twijfelt, maar ik denk ook dat het wel los zal lopen. Ik ben geloof ik ook 'pas' bij 37 weken wekelijks op controle gegaan, daarvoor was het dacht ik om de week. De reden dat de verloskundige je zo vaak wou zien is denk ik vanwege die groei achterstand, de gyn heeft hier toch meer "verstand" van zeg maar. Wbt je oor ontsteking; elke ontsteking - zelfs een puist - geeft ontstekingswaarden in je bloed. Dus daar had de gyn zeker gelijk in.

Wat betreft de schrik van dat meisje die met 35 weken haar baby verloren is; vreselijk! Ik weet hoe confronterend dat is, ik kreeg eergisteren een mail van een van de meisjes van de yoga, ze was bevallen op een donderdag, het was niet goed gegaan, de navelstreng was er eerst uit gekomen, had klem gezeten en op zaterdag is het kindje overleden. Ik heb in tranen gezeten, maar kan gelukkig wel bevatten dat dit zo'n enorme pech en tegenslag is, dat je er zelf ook niet echt bang voor hoeft te zijn, het gaat in het merendeel van de gevallen gewoon goed. Natuurlijk is het goed om te weten dat het altijd fout kan gaan, je hebt nooit zekerheid en garantie in het leven, maar meestal gaat het gewoon goed. Ik zou dus doen wat je zelf aankan in die situatie, kan jij het aan om dat mailtje te lezen, of heb je nu al teveel aan jezelf, en kan je het beter niet doen?

11. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Omg :( wat erg bah....
    Zucht :(

12. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Oke, ja irritant dat je weer naar de ha moest:S
    Hm misschien toch maar aan mn ha vragen naar die druppels

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, vreselijk he? Het is zo heftig om te horen van mensen, dat zo iets kan gebeuren! Ik gaf het ook aan bij de verloskundige, maar het gaat zo vaak goed, maar die ene keer dat het helemaal fout gaat, dat is naturlijk zo heftig, dat maakt wel indruk! Dat vergeet je voorlopig ook niet. Maar dat betekend niet dat het bij jou en mij ook gebeurt. Het KAN, maar daar moet je niet aan denken want dan kan je niet meer leven, als je dat elke dag denkt... Heb vertrouwen!

14. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja beter zeker nu je zwanger bent...

15. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Misschien is het beter om de horrorverhalen uit dit topic te houden. Nu krijgt topicstarter alsnog enge verhalen te horen en maakt ze zich nu ook zorgen over wat er tijdens de bevalling allemaal mis kan gaan.

Niet echt tactisch.

16. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

@Damiana: Jaa idd
    Wil de ha wel vertrouwen dat hij goede oordruppels meegeeft maar als in de bijsluiter staat dat het niet duidelijk is of het schadelijk is tijdens de zwangerschap ga ik het niet zomaar gebruiken.. En zie nu net zelfs dat eronder staat Niet gebruiken tijdens zwangerschap tenzij arts anders voorschrijft. Weet niet wat ik daar nou mee moet..
    Ga maar vragen of ik een recept mag voor die azijnzuurdruppels ofzo, want heb liever iets waarvan ik zeker ben dat het geen kwaad kan

17. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Deze oordruppels zijn betrouwbaar staat duidelijk in bijsluiter dat t mag zonder bezwaar... zou niets iets aanschaffen zonder ha recept... beter...
    Hij zal je niet zomaar iets voorschrijven.

Azijn zure oordruppels heet t.... voor ontsmetting
    4x daags 2 druppels... spul stinkt naar azijn :)

18. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Dankje:) Dan bel ik de ha nog op om te vragen

Deel Deze Pagina