Hallo, ik ben nu inmiddels zwanger van ons derde kindje (7 week). Ben er echt heel erg blij mee alleen begint de onzekerheid nu wel op te spelen. Niet over het feit of we een derde willen, maar over de zwangerschap zelf. Mijn vorige twee zwangerschappen zijn beide bij 33 weken uitgelopen op een zwangerschapsvergiftiging. De eerste keer ben ik er best heel ziek van geweest, maar bij de tweede was een stuk minder. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat er best wat risico's aanzitten. De eerste 3 weken dacht ik van alles zal vast en zeker wel goed komen weer, maar nu de laatste week begin ik echt te twijfelen en maak ik mezelf echt helemaal gek met rare senario's etc. Nu kreeg ik vorige week ineens s'avonds ook nog eens zeer scherpe pijnen tussen mijn schouderbladen, waardoor ik echt van de pijn niet kon lopen. Ook ademhalen deed ineens behoorlijk pijn. De huisarts heeft me doorverwezen naar de SEH en daar dachten ze aan een longembolie. Gelukkig na heel veel onderzoeken etc konden ze me vertellen dat dat het gelukkig niet was en als het na een week nog niet over zou zijn dat ik terug moest komen. Hierdoor ging ik echt heel erg twijfelen. is het wel zo slim om voor een derde te gaan? gaat alles echt goedkomen dit keer? kan ik het wel? Volgende week pas de eerste echo en dus nog even afwachten en het er met de vk nog even over hebben..... sorry voor dit onzekere geklaag maat moest het even kwijt