Hallo allemaal. Ik heb 8 januari jk een mk gehad bij 5,5weken zwangerschap. Nu moest ik van mijn vk deze tellen als eerste dag van mijn menstruatie. Dit ook gedaan. Heb altijd een cyclus van 33 dagen en menstrueer 6 dagen. Nadat ik klaar was met bloeden ben ik begonnen met ovulatietesten van clearblue, zowel de paarse als de roze. Op 23,24 en 25 januari had ik bij beide een vaste smiley. Dus mijn eisprong kwam eraan. 26 januari gaven beide testen negatief aan en die zondag ook. Maandag dacht ik ik ga nog maar eens testen, waarom geen idee. Maar ook deze waren negatief. Dus mijn ei was geweest en er zit geen hcg meer in mijn lichaam. Donderdag dacht ik wederom laat ik weer eens testen, dit maal alleen met de paarse getest. Deze gaf tot mijn verbazing een knipperende smiley aan. Ik dacht bij mijzelf dat kan nooit want mijn ei is al geweest. Heb nieuwe besteld omdat ik dacht dat het misschien aan de houder lag. Met de nieuwe getest en wederom kwam daar ook een knipperende smiley naar voren. Nu test ik alweer 3 dagen een knipperende smiley. Weet iemand hoe dit kan?? Zwamgerschapstesten gaven nadat het bloeden gestopt was aan niet zwanger en de andere was omo wit. Groetjes!
Ik weet niet hoe gevoelig die cb dingen zijn. Maar ovu testen kunnen ook reageren op een zwangerschap. Al was afgelopen donderdag dan wel weer heel vroeg. Of je had tocj 23/24/25 nog hcg in je urine en reageerden ze daarop. Ik zou even een zw testje doen voor de zekerheid
Voordat ik die 23,24 en 25 een vaste smiley had heb ik ook een zwangerschaps test gedaan toen het bloeden gestopt was, en die was negatief. Na de vaste smileys en paar dagen een leeg rondje en nu dit. Heel raar. Ik denk dat ik nu nog niks kan zien op een test want 10 feb is mijn nod.
T kan, als je eitje gesprongen is op 25e (24-48 uur na eerste piek) ben je nu 8 dpo en donderdag was je dan 6 dpo. Dat zou erg vroeg zijn. Maar meestal knallen ovu van hcg. Misschien maandag even testje doen?
Ja misschien wel maar wil eigeblijk niet te vroeg testen vanwege dat ik de vorige keer ook positief teste voor mijn nod en die uiteindelijk mis ging. Denk dat ik sowieso niet meer moet gaan testen is denk ik beter voor mijn rust.
lh schommelt gedurende je cyclus. knipperede smiley is geen posotieve ovulatie test, ik zou nu toch je nod wachten en dan een zw test doen
De paarse ovu testen schijnen helemaal niet zo goed te zijn. Vaak onterecht knipperende smiley's. Hoe zien de streepjes op de strips eruit nadat je ze eruit hebt geklikt. Is de teststreep dan ook echt heel donker (maar nog niet positief?).
Ze zien er heel iets lichter uit dan het andere streepje. Nu had ik net een vaste smiley. Maar kan je na een mk meerdere eitjes krijgen? Ben blij als het volgende week zondag is want dan weet ik waar ik aan toe ben.
Klopt ik weet dat een knipperende smiley geen positieve ovulatietest is maar ik vind het raar dat ik op 23,24 en 25 januari ook een vaste smiley had daarna niet meer. En vanaf donderdag 31 januari begonnen ze te knipperende en nu vandaag een vaste smiley. Misschien vandaag toch maar klussen en morgen. Of het kan zijn dat je na een miskraam meerdere eitjes krijgt??
zou je je test eruit kunnen halen en foto van maken? ik heb namelijk dot keer ook paar keer vaste smiley gehad en toch vond ik de test niet positief, achteraf had ik wel gelijk
Nee je kan niet meerdere eisprongen hebben. Je kan wel meerdere lh pieken hebben als het eitje na de lh piek niet springt. Je lichaam gaat het daarna weer proberen met een nieuwe lh piek.