hoi allemaal ik had even een vraagje ik heb vrijdag de 12de een miskraam gehad van een tweeling ik was toen bijna 7 weken zwanger. nu heb ik van die vrijdag tot zondag gebloed en toen was alles weer weg. nu moest ik woendag de 17de op controle bij de verloskundige om te kijken of alles schoon was en dat was idd zo. nu zei ze tegen me dat ze kon zien dat ik mn eisprong had en dat als ik sexs heb gehad best kans had dat ik opnieuw zwanger ben maar daar moest ik even op wachten tot ik over 2 weken ongesteld werd of niet nu ben ik maandag weer begonnen met bloeden maar kleine beetjes maar nu had ik gebelt met mn dokter om te vragen als dat innestelings bloedingen konden zijn, omdat ze tegen mij vertelde dat het nog geen menstruatie kon zijn dat dat veelste vroeg was maar ja zei zegt dat het geen innestelings bloedingen kunne zijn m omdat die pas na 6 weken komen maar ik lees op internet dat het ook een week na innesteling kan zijn????? het is nu gisteren precies een week geleden dat we zeg maar onveilige sexs hebben gehad meschien kunnen jullie me helpen gr johanna
Een week na je ei zou idd gek zijn als ongi. Innestelingsdip hoor je idd wel eens tussen dag 5 en dag 10 meen ik. Eventjes volhouden nog, dan weet je vast meer!
hoi, Wat vervelend van je miskraam! Heb zelf een missed abortion gehad.. Ik wil je sterkte wensen met het verwerken. Ik heb zelf nooit een innestelingsbloeding gehad, maar volgens mij kun je die idd voor je NOD hebben. En na een miskraam ben je volgens mij goed vruchtbaar! Dus, wie weet. 31ste kun je ongeveer testen, ik ga voor je duimen!
Een innesteling vind als het goed is plaats 5 tot 10 dagen na je ei. Als jij de 17de je eisprong hebt gehad, dan zou het goed kunnen zijn dat het bloed wat je nu verliest van een evt. innesteling is. Spannend meid, even afwachten nog. Sterkte met je MK..
Ik had een week na mijn ei een innestelingsbloeding van ongeveer 4 dagen. Maar ik heb ondertussen bijna het hele internet gelezen en ik kwam erachter dat eigenlijk alles kan. Ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dank jullie wel voor de reactie nu is het bloeden bijna gestopt ik hoop zo dat het innestelingen zijn maar volgens de verloskundige kan het ook je menstruatie zijn want dat was normaal die kleine beetjes bloed na je miskraam maar ik lees dat bijna iedereen flink bloed dan maar ja idd even afwachte