Onlangs hebben we een huis betrokken waar in de garage een allesoverheersende hondenlucht hangt. Gezien de staat van de deur denk ik dat de vorige bewoners het arme beestje dusdanig vaak in de garage hebben laten zitten, dat ie heeft geprobeerd om zich te bevrijden door de deur op te eten. De deur is inmiddels vervangen. De stank is nu iets minder maar nog wel erg aanwezig. Iemand een idee hoe je dat het beste kunt aanpakken?
Volgens mij zijn er middeltje voor. Was benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. Luchtverfrisser lijkt mij de boel alleen te camoufleren.
Bedankt! Goed om te lezen dat een product werkt. Heb niet zoveel zin om vanalles te kopen wat achteraf toch niet blijkt te werken. We gaan dat dan maar proberen.
Ons huis meurde ook enorm. De vorige bewoner had 2 langharige katten en 2 langharige honden. Die krengen hebben werkelijk overal geplast en gepoept. De uitwerpselen lagen zelfs onder de verwarming in de echtelijke slaapkamer... Wij hebben het huis volledig gestript, vloer eruit, alles geschuurd en geschilderd, alle behang verwijderd en de vloerbedekking weg. Dat heeft enorm geholpen, wij en bezoekers ruiken er niks van. Een grote klus, maar ook erg bevredigend!