ik hou ervan, draag bijna niet anders dan dit soort modelletjes. Heb 2 paar fijne sneakers van la coste. Helemaal wit en helemaal zwart voor onder een jurkje.
Ik vind Converse Allstars leuk voor in de zomer. Ik ben 1.56 en draag echt nooit hakken. Kan er ook gewoon echt niet op lopen.
Als je je klein voelt moet je gewoon een kleine partner uitzoeken en emigreren naar een land waar iedereen (gemiddeld) jouw lengte heeft. probleem opgelost
Ik ben lang en ik draag ook wel eens hakken (liever niet), dus waarom geen sneakers als je klein bent? Ik zou het echt een marteling vinden, altijd maar hakken aan doen.
Mijn oma draagt altijd hakken. Gelukkig zijn ze de laatste jaren wel in hoogte gedaald maar naar een verjaardag kan die zo nog hakken van 8 tot 10 cm aantrekken. En als ze eens platte schoentjes draagt dan heeft ze hakken mee in haar tas. Want na een tijdje krijgt ze pijn in haar kuiten van platte schoenen. Denk dat die spieren gewoon kort zijn geworden door het eeuwig hakken dragen.
Dat zou heel goed kunnen. Zo heb ik dus al 2 jaar nauwelijks hakken gedragen, en kost het mij nu zoveel meer moeite (terwijl ik vroeger dagelijks op hakken liep).
I love sneakers. Niet met verhoogde zool, dat vind ik zo vreselijk haha. Die tijd heb ik wel gehad met de MAGS schoenen.als puber.
#jaloers Ik heb korte pootjes maar wel de meest standaard maat geloof ik: 38. Die nou net vaak op in een leuke sale