Dit inderdaad. Adidas, Nike, Puma... Allemaal prachtig maar ze zitten niet lekker. Deze wel, ook van Van Haren: Dus nou ja...
Ik zelf draag al jaren Adidas zx flux zit een veel betere demping in dan Nike air max. Vroeger kon je ze in diverse kleuren kopen, maar nu zijn ze standaard zwart, wit en blauw. Wie weet op een andere website nog wel andere kleurtjes. Zag toevallig op de website van Adidas dat ze in de aanbieding zijn.
Air Max zijn idd best prijzig, maar ik doe er gemiddeld 2,5 jaar met een paar. Dan vind ik het op de langere termijn wel meevallen eigenlijk.
Ligt eraan hoe vaak je ze draagt. Ik draag heel weinig sneakers (kan ook niet naar mn werk) dus als er ‘maar’ 2,5 jaar mee zou doen dan zou dat betekenen dat ik ze misschien maar 20x gedragen heb
Om bovenstaande redenen houd ik dus ook van tijdloze sneakers. En toevallig heb ik vandaag dan weer wel mijn roshe one aan. Dat is wel een uitzondering trouwens want dat was een limited edition met Japanse kersenbloesem motief (ik was jarig en we gingen daadwerkelijk naar japan, waar ik ze 2,5 week de hele dag heb gedragen en geloof me, we hebben heel wat af gelopen daar).
Hahaha dan zien ze er ook uit als nieuw. Ik draag ze vrijwel dagelijks. Misschien 5 of 6 dagen in de week
Ik heb ze meestal van New Balance en Fred de la Bretonniere. Zou eens op sites van Omoda en Van den Assem kijken. Er is zoveel keus! Zie je gelijk beetje wat ‘in’ is de komende zomer