De oudste is helemaal hyper.. Wil nu al naar buiten.. Ik haat sneeuw.. En ik vindt de herfst en winter vreselijk!! Maaaaaarrr...... Ik zet me er maar overheen voor de Kids!
Door dit topic m'n gordijn maar even geopend vanuit bed en ja alles wit! Voor het eerst dat onze zoon nu door de sneeuw kan lopen dus zo maar eens even kijken hoe hij dat vindt haha
T is niet veel wat er gevallen is maar heb 2 stuiterende kids die meteen naar buiten wilde haha Hopelijk is dit t begin van een hoop sneeuw wat nog moet komen deze weinter
Bah bah bah. Het lijkt prachtig hoor, daar niet van maar bah bah bah. Moet op bet werk alles sneeuw vrij maken. Lekker begin van de dag. Voor de kinderen wel geweldig. Die gaan vast zo op de slee met papa!
Een paar cm maar de jongens zijn alweer sneeuwpoppen aan het bouwen. Zo leuk! Jammer dat het maar voor even is.
Woehoeee hier, ligt, NIKS!! Wij liggen met de kindjes, met een grote pot thee lekker op de bank een kerst film te kijken.
Hier is het al blubber geworden. Zelf hou ik niet van sneeuw, vind het vreselijk. Maar de kinderen waren vanmorgen helemaal enthousiast. Helaas is er weinig speelplezier.
Hier (Noord-Holland zuid) ligt een dun laagje. Inmiddels valt er ook motregen dus het zal wel snel weg zijn.
Hebben hier ijsregen gehad en er lag 1 cm ofzo. Smelt nu alleen al langzaam weg gelukkig! Vieze gladde bende!
Hier heeeeeeel blij met de sneeuw. We hebben al een flinke sneeuwwandeling met de slee gemaakt, zijn van een grote heuvel af gesjeesd, sneeuwballengevecht gehouden, sneeuwpop gemaakt én we kregen een onverwacht bezoekje van twee kerstelfjes. De eerste kopjes warme chocolademelk en glühwein zijn ook al verdwenen en straks nog even naar de kerstmarkt hier. Ik hou van winter. En van kerst. Heerlijk, ik hoop dat de zomer nooit meer terugkomt!