De titel zegt het al mijn jongste zoontje is ruim 10 maanden hij is al van af vrijdag aan de diarree het lijkt dat er een tandje door komt hoe lang kan dt duren dat ze aan de diarree zijn mijn oudste heeft nooit klachten gehad bij door komende tandjes
Hier ook al dag of 3 diarree van doorkomende kiezen. Mocht 5 dagen afwachten, mits ze goed bleef drinken en niet suf werd of te hoge koorts krijgt.
Dank je voor je reactie het drinken is wat minder maar nog niet heel erg warm eten en toetjes gaan er goed in de rest bijna niet
Ze kunnen er hele erge luieruitslag van krijgen. Ter voorkoming zinkzalf als het er al zit. Geen billendoekjes maar water en een washandje. En de ene luier verschoning olijfolie de andere maïzena. Dit weekend was het net of mijn dochter verbrande billen had. Nu is het al weg! Andere spullen (alles waar opstaat voor babybillen) prikte en ging ze van huilen. Maar spuitluiers heten die tanden luiers Kan wel even duren af en aan tot de tand echt staat dan is het vaak over
het kan wel even duren! mijn kleine kreeg met 10 mnd zijn eerste tandje en zit nu op 8 en telkens als er weer tandje doorkomt heeft hij weer dunne broeken. ik geef hem chamodent druppeltjes van vsm en die helpen goed tegen de pijn waardoor hij ook gewoon kan eten. daarnaast geef ik hem banaan en geraspte appel die ik eventjes laat staan tot het een beetje bruin wordt (dat stopt een beetje, dus wordt zijn poep dikker) ik weet niet of je dat soort dingen al doet maar misschien heb je er iets aan!
Dank je voor jullie tips ik ga het zeker proberen hopen dt het een beetje werkt voor de billetjes en ontlasting de druppels van vsm geef ik hem al dat deed ik ook bij de oudste en werkte goed
hier 4 dagen ongeveer. heel veel Weleda billencreme smeren en schoonmaken met natte washandjes ipv billendoekjes