Laatste tijd vaak driftig/lastig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaNoor, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

Jun 14, 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal natuurlijk niet de enige zijn met dit probleem, maar mijn mannetje kan nogal zijn zin proberen door te drijven. Als ik dan aangeef dat hij iets niet mag, wordt hij boos en probeert dan vanalles om het wel voor elkaar te krijgen.
    Hij gaat dan vooral met dingen gooien en huilen. Echt irritant, want hij doet het net op de momenten dat het niet uitkomt.
    Hij heeft het wel vaker gehad, maar nu is het een vrij lange periode. Eerst kon ik hem ook negeren, maar dat helpt nu ook niet meer. Straffen of boos worden werkt ook averechts, dan gaat ie alleen maar harder brullen. (of gooien)
    Het lijkt soms wel of ie moe is, maar dat is erg onwaarschijnlijk als je van 19.00 uur tot 09.00 uur geslapen hebt (en vanaf 10.30 uur werd ie lastig).
    Stel dat het een fase is, hoe lang heeft die bij jullie geduurd? (Dan heb ik iets om me op vast te pinnen hihihi) En wat werkte bij jullie het beste?

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    hoe oud is je zoontje?
    Hier doet mijn dochter het ook. Ze is 20 maanden en doet dit toch al een tijdje. En ja, negeren,negeren,negeren... En heeeeel vaak tot 10 (of tot 100) tellen.
    Soms moet ze hier voor straf op de gang (bv. bij herhaaldelijk ongewenst gedrag) maar dat maakt ook geen indruk

3. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

Jun 14, 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja sorry, mijn zoontje is 16 maanden. Met 15 maanden heeft ie ook zo'n periode gehad, maar die was van kortere duur. De gang maakt inderdaad ook geen indruk op hem.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier nog zo een. de oplossing hier in negeren.

hier gaat hij gillen stampen en lukt het dan nog niet laat hij zich zo achter over vallen (en hard) en gaat hij liggen gieren en spartelen.
    zo gauw als hij door heeft o ze reageren niet dan heeft hij er genoeg van en gaat het weer spelen

Share This Page