Huh? Is die sneeuw plaatselijk ofzo Hier op de schelfhorst alleen maar regen En moet nog boodschappen doen ook
Hahahaha, dat zal vast! op het moment dat ik het bericht plaatste, hield het ook al zo wat weer op. Gelukkig maar! Ik hoop dat het nog helemaal droog wordt want ik moet ook nog naar de winkel en mijn vriend heeft de auto bij zich
vanochtend lag er wat hier, nu niets meer.. tis ook vrij warm daarvoor vind ik buiten Buiten dat is er al de hele dag geen regen of wat dna ook gevallen, dus tja misschien vanavond/vanacht
hier ook, vlakbij Zwolle, begint het net een beetje te sneeuwen maar het blijft niet liggen, het is hier wel stervenskoud net als overal 8-[
Hier natte sneeuw... Iehhhhhlllll lekkere smerige boel dus! Met het gevolg: veel sirenes die loeien hier.. (woon midden in t centrum met een busbaan, waar politie/brandweer/ambulances over rijden..)
hier int gezellige zuiden is het net opgehouden met de natte sneeuw, nu regent het de sneeuw keek tenminste nog gezellig.. bah moet er dalijk uit met mn meissie voor de boodschappies
Hier begint t nu te spetteren..erg weinig maar t is regen.. Woon in Groningen..Komt misschien nog deze kant op.. Zie op buienradar wel een dikke vlek maar weet niet of t regen of sneeuw is..
Hier in Harderwijk ook sneeuw, wel natte sneeuw. Mag wel even stoppen nu. moet zo hondje nog uitlaten en nog met de auto weg. En ben zeker geen held met sneeuw op de weg!
hier vanaf 12 uur tot ongeveer 3 uur sneeuw gehad. Echt super hard gesneeuwt maar niks blijft liggen helaas. Ook echt steenkoud buiten en nu is het onwijs donker....
In Arnhem Noord (Alteveer) was het helemaal wit. Echt prachtig. Ga ik naar huis (Ahem Zuid) Is het alleen maar nat en vies en regen en bah.
hier in rotterdam heeft het ook best veel gesneeuwd maar het bleef niet liggen, alleen nattigheid...Het kan pas echt liggen als het onder 0 graden is...anders blijft het echt niet liggen