Ik zit met een vraag en waar kan ik ze beter stellen dan hier? Allemaal dames. Het zit zo, elke keer als ik een bad neem loop ik daarna leeg, het lijkt wel of ze water opzuigt. Het is gênant, want het lijkt dan net of ik pies in mijn broek. Wat is dit? Is dit normaal?
Whaha dat heb ik ook.. daarom ga ik maar het meest onder de douche en zeer zelden in bad.. en als ik wel in bad ga, ga ik maar uitdruppelen op de wc..
ik denk doordat je toch aanspant wat vacuum meezuigt zeg maar haha en daardoor er wat water inkomt hahaha... heb er nooit zo over nagedacht, maar heb ik ook, stoort me niet, ik loop leeg als ik 't bad uit ga..
in bad weet ik niet want die heb ik niet. maar ik heb het in het zwembad ook! sinds ik kids heb lijkt het idd wel als ik eruit ga dat ik in mijn bikini plas. heb geleerd in de loop van de tijd dat het idd gewoon soort van opgezogen word ofzo snap het ook niet zo goed
Gelukkig hebben er hier meer last van. Ik heb het na de laatste zwangerschap. En dan de ene keer weer meer dan de andere.
oh ben zo blij dat ik niet de enige ben hierin Vind het echt super irritant..ben benieuwd of iemand een tip heeft om dit te voorkomen Heb het trouwens altijd gehad, maar na mijn zwangerschappen is het iets erger geworden
Heb ik ook, alleen als ik van ligstand naar zitstand ben gegaan. Als ik alleen in bad heb gezeten, heb ik het niet.
Sorry hier moest ik een beetje om lachen hoor! En als we het hier dan toch over hebben, ik heb dat idd ook met zwemmen.... En sinds de bevalling... ook met springen op de trampoline, echter is dat geen (zwem)bad water... maar wel mega irri, zeg! Zijn er meiden die dat ook hebben??
Mmmm ik ga in maart naar CP en zal het zwemwater in aquamundo nooit meer hetzelfde kunnen zien als voordat ik dit topic las..... Nee nooit last van gehad trouwens.
Whahahahaha! You made my day! Maar volgens mij is het wel normaal hoor het beweegt mee van onder als je je benen beweegt, je maakt het schoon lijkt mij, dus komt er water naar binnen en dat loopt er daarna ook weer uit