damiana lieverd het is ook niet niks!! Kan me voorstellen met al die hormonen ook enz dat je soms emotioneel word xxx
Ik vind het op dit moment ook eng om buiten te lopen en dit doe ik dus ook zo min mogelijk. De hond heeft even pech die moet wachten tot mn vriend thuis is en hij met de hond kan gaan. Ben blij als mn verlof over een tijdje begint en ik niet meer de deur uit hoef, alleen voor controles etc.
Ik vind het altijd eng met sneeuw. Ben ook zo'n muts die altijd uitglijdt en valt. Nu vind ik het wel ietsje spannender nog, maar blijf er niet voor thuis.
Bij de ANWB-winkel kun je van die spikes voor onder de schoenen kopen, dan glij je niet zo snel weg. Ben zelf een keer gevallen (niet met gladheid, maar donker in bos, zag de boomstronk niet) en gek genoeg was mijn reflex toch opzij te vallen. Dus ik blauw (en in een bramenstruik...auw dus ook wat doornen in mijn benen en armen) maar de kleine trappelde om even flink te mopperen over die achtbaantour, die had dus nergens last van gelukkig!
ANWB - Snow Steps 36-41 . - voordeel voor leden Maar ik zie dat ze online uitverkocht zijn..wellicht nog in de winkel zelf, of een andere sportartikelen winkel... http://www.zeebaarswinkel.nl/N_frame.html?http://www.zeebaarswinkel.nl/Snowsteps-Maat-39-tot-46--N_art_823.html?gclid=CM_6l5zey6UCFQSEDgodexqQjg zijn ietsje duurder...maar een goed alternatief.
Ik wil liever ook niet naar buiten nu hoor.. maar moet helaas wel voor controles bij het ziekenhuis enz.. Als ik niet persee naar buiten hoef, ga ik ook zeer zeker niet!
Ik heb hier ook last van, blijf dus zoveel mogelijk binnen. Zit me soms zelfs druk te maken over als de baby er is, dat we dan met die maxi cosi naar het huis lopen vanaf de auto en dan met baby en al uitglijden, eng scenario die ik soms in mijn hoofd heb...
Vreselijke gedachten.. dacht eerder aan als t zo koud is en dan ga je t ziekenhuis uit met zo een ukkie... arm kindje
Ik vind het nu al echt verschrikkelijk! &daarnaast heb ik nooit van de winter gehouden. Nu ben ik de hele winter zwanger!
Vind het ook echt niet fijn om buiten te lopen met dit weer! Heb wel schoenen gekocht met profiel maar ben ontzettend bang om te vallen!
Dat ga ik dus ook doen als het tegen die tijd nogsteeds zo erg is, wat ik WEL verwacht Pff ik hou niet van de winter, de kou en die sneeuw en ijs overal bah... moet er niet aan denken om met de kleine onderuit te gaan das gwn TE eng en TE erg! Ik doe nu al gwn rustig aan, ik ren niet ofzo, en dan ZEER zeker niet meer kan je gwn niet doen helaas
ik ben ook erg bang om uit te glijden. met me rolstoel is het geen doen buiten dus moet soms helaas een stuk lopen door de sneeuw. met me instabiele kniegewrichten en de sneeuw ben ik zo bang om uit te glijden. ik probeer zo min mogelijk naar buiten te gaan. me vriend laat de hond gelukkig uit
Hier eentje die er zelf niet zo bang voor is.. Behalve met fietsen dan Maar manlief is als de dood dat er iets gebeurd en kluisterd mij dus het liefst vast aan de bank zodat ik thuis blijf als hij er niet is Wel lief hoor, dus nu alleen nog maar samen op pad Ach, ook gezellig! Kan me voorstellen dat het voor de dames zonder partner erg lastig is.. KNUFFEL voor jullie! en doe voorzichtig allemaal!
nou ga toch maar ff een paar boodschappen doen moet toch eten! gelukkig is de supermarkt op de hoek..dus op goed geluk! en hopen dat ik niet uitglijd
Ik vind het vooral in de auto niet zo pretje nu! Ik krijg mijn winterbanden volgende week pas en ben van de week al in de slib geraakt... :x En had toch echt in mijn hoofd dat ik vandaag op pad moet voor een aantal dingen, zowel voor mezelf als voor de beeb! En heb dus geen zin om binnen te blijven zitten tot het weer een keer mooi weer word!! Dus stop maar weer met die sneeuw en kom maar op met de zon!!!!
Ben bang dat mooi weer ver in zicht is maar hopelijk word t niet als begin dit jaar met al die sneeuw 2maanden lang.... kan beeb ook geen kennis maken met de stad tijdens mijn verlof...