Ze zijn er weer! De Landal vouchers van de Hema. 129,- voor een midweek of een weekend, incl reserveringskosten en bedlinnen. Alleen de toeristenbelasting (en evt hond) komt er nog bij. Ik heb geboekt 2x eerste keus Vennebos, tweede keus Lommerbergen. Mijn dochter is een enorme Puk en Pelle fan. En nu ook van Bollo natuurlijk. Het cd-tje staat dagelijks aan in de auto.
Ja zag het net toevallig dat ze er weer waren! Gaan dit weekend naar het Vennenbos met de voucher van vorige keer . Eens kijken of mijn man ook weer wil
Ja op de site van hema. Online betaal je dan 129 euro. En de voucher krijg je binnen enkele minuten in je mail. Met die code kan je reserveren. Op de site van hema, kan je al op de link van hema/landal klikken en kan je zien welke parken/huisjes er aan mee doen. Wij hebben voorgaande jaren al vaker mee gedaan, altijd top en spotgoedkoop omdat er geen beddengoed en reserveringskosten bij komen.
Nee hoor, je kan ze kopen op de site, dan worden de vouchers via de mail gestuurd en je kan gelijk boeken.
Wij dus 2x naar het Vennebos, omdat we dat park nou eenmaal erg leuk vinden . Puk en pelle (kindershow) is top, ze hebben er een leuke plaza en het zwembad is leuk. En niet onbelangrijk, maar een uur rijden. Vorig jaar ook één keer rabbit hill gedaan, huisjes super, binnenspeeltuin top, maar plaza en zwembad niet zo leuk...
Ja Vennenbos is leuk, maar zijn we al zo vaak en onze kinderen zijn nu al wat ouder. Maar goed we gaan dit weekend, kijken of ze Puk en Pelle nog leuk vinden . Zwembad is sowieso leuk natuurlijk. En voor ons is het ook een uurtje rijden Zit voor dit voorjaar te denken aan Gelderland. Maar vond rabbit hill eigenlijk niet zo heel bijzonder, dus nu een keer wat anders. Twijfel tussen 't Loo en Coldenhove. Eventueel Miggelenberg.
Bedankt voor de tip! Ik krijg ze alleen niet gevonden op de hema website. Kijk er vast overheen, maar kan iemand de directe link plaatsen?
Leuk heb ze net ook besteld nu nog even kijken welk park het wordt. Leuk cadeau voor de kerst voor mijn ouders. Kunnen we in januari met zijn 5en weekendje weg
bedankt voor de tip net een voucher gekocht en nu wachten op de code en dan boeken voor een weekend in maart naar texel
Wat ontzettend leuk te lezen waar iedereen heen gaat. Zo verschillend leuk! Hier als 1e optie Coldenhove. lekker zwembad leuke speeltuin en geweldig gastvrij en lekker restaurant. als 2e optie Rabbit Hill. Ook super. Maar zijn we al vaker geweest dus vandaar dit als 2e optie
De vorige keer zijn we met deze voucher naar Rabbit Hill gegaan. Het enige wat tegenviel, is dat ik dacht dat het hele park vol konijnen zou zitten. En dat was alleen het heuveltje met een hek er om heen
1e keus sluftervallei en 2e keus ook en ook datums zelfde periode ingevuld iemand toevallig al bericht van de goedkeuring