Sneeuw is leuk als je vrij bent, en je met de kinderen kan sleeën. Dus vandaag vind ik het echt prima. Maar als ik ergens heen moet heb ik toch echt liever sneeuw/ijs-vrije straten.
Fantastisch! Kan me niks schelen als we de deur nog uit moeten, dan zijn we maar langer onderweg, dat is iedereen, dus niet erg om dan een keer ergens te laat te komen (al heb ik daar een bloedhekel aan dus ga dan alsnog ruim op tijd weg). Maar die enkele keer sneeuw juich ik toe
Heeft het bij iemand van jullie al gesneeuwd vandaag? Ik woon in het midden van het land en zoals het er naar uitziet zal er hier geen sneeuw vallen......Op zich had mij dat wel leuk geleken, sfeervol, echte goede sneeuwvlokken, vooral omdat het nu toch nog weekend is. Als het morgen maar weer weg is.
Neeeeee! Misschien 1 dagje in de kerstvakantie als ik al mijn boodschappen in huis heb en niet de deur uit hoef. Maar verder liever niet.
Ik zag vlokjes. Maar dat was het wel. C verheugd zich er op, iets met achtertuin en dus eigen sneeuw haha. Maar het heeft wel iets maar die vieze bLubbers mag snel weeg zijn dan
Hier in Brabant nu ook sneeuw maar blijft niet liggen. Voor de kinderen leuk en in het weekend prima maar als ik doordeweeks 60 km naar mijn werk moet rijden verschrikkelijk
Van mij mag het komen! Met bakken, graag Ik werk de hele week thuis, de basisschool waar de kinderen heen gaan is op loopafstand, de boodschappen worden bezorgd, helemaal prima. Als het zaterdag maar weg is, dan moeten we naar de andere kant van het land Maar ik verwacht dat er niet veel zal vallen hier
nee, ik vind het verschrikkelijk. ik heb t koud in de winter. vind ik stom. gladheid vind ik stom. ik wil dat het voorjaar is.; liefst zou ik emigreren maar ja, geen geld voor.
Ziet er leuk uit. Maar dan moet t wel een fatsoenlijke laag zijn. En blijven liggen. Zoals het er nu uit ziet krijgen we alleen maar koude natte troep Dus nee. Kom maar door met de lente. Ben er nu alweer helemaal klaar mee
I ♥️ sneeuw! Magisch, krijg er altijd een verliefd gevoel van. Ben regelmatig snachts mn bed uit gegaan om in een vers wit pak sneeuw te gaan lopen.
Nou ik moet morgen weer een eind rijden en heb geen winterbanden dus nee. Liever niet. Zal gelijk de leasemaatschappij even contacten!
Haha ik zeg dat ook altijd, gewoon 2 seizoenen: voorjaar en zomer. Hoewel je de lente wel meer waardeert na de winter. Als alles altijd bloeit is t ook weer zo gewoon. Nu is het "he de blaadjes komen aan de bomen!" Maar ik zou best wel willen overwinteren op een warmere plek