Jeee! Ik wacht nog steeds, maar helaas nog geen vlokje te zien (ZH). Van mij mag er echt wel een dik pak komen, heb liever 50 cm sneeuw dan 50 cm regen.
Ik slaap met gordijnen open als er mogelijk sneeuw komt en dan word ik altijd wakker van die typische gloed.
Hier heeft het net gezellig gesneeuwd, mooie dwarrelende vlokken. Maar bleef niet liggen, helaas, had een wit laagje wel gezellig gevonden
Heerlijk vind ik t. Vooral een dik pak zoals 2 jaar geleden dat er ruim 20 tot 25 cm lag. Buiten klinkt alles dan ook zo stil en rustig door de isolerende werking van de sneeuw. Zo lekker is dat.
Ik vind sneeuw zo leuk! Toen ik vanmiddag rond 16.30u thuis kwam begon het heel zacht te sneeuwen. 10 minuten later keek ik naar buiten en zag ik al niks meer. Nu nog steeds niet. Zo jammer.
Ik vind sneeuw prachtig. In het weekend als ik niks hoef. Doordeweeks op de fiets vind ik het doodeng…
Ja, alleen verse sneeuw is nog wel te doen, maar dat is maar heel kort natuurlijk. Daarna wordt het 1 ijsbaan. Zeker doodeng.
Mijn opa haalde altijd alle 10 zijn kinderen uit bed als het s nachts voor de eerste keer in dat jaar sneeuwde ik vind sneeuw echt prachtig! 5 minuten of zo, als ik nergens heen hoef en de kinderen kunnen sleeen. de dag erna vind ik vreselijk: modder, glad, en aangezien ik zo’n 100-200 km per dag rij voor mijn werk vind ik het doodeng!