Ik ben echt team sneeuw sowieso team winter. Ik hou serieus van elk seizoen! Heerlijk vandaag ook zo koud met een zonnetje gewoon puur genieten!
Sneeuw. De jongste is een kwartier langer wakker geweest omdat we de hond zijn laten lopen met zn alle. Sneeuwballen gegooid
Ik moet mijn woorden terugnemen. Nog geen uur na deze post begon het te sneeuwen. En aanvankelijk werden alleen de tuinen wit, maar intussen ligt er een echt laagje. Zijn naar buiten gegaan met de jongens, sneeuwballengevecht en een klein sneeuwpoppen gemaakt Wat een lol Nu afwachten of er morgen nog wat ligt. Wel koud
Hier sneeuwt het al een tijdje! Maar blijft helaas niet heel goed liggen. Klein wit laagje op de stoep en auto’s!
Sneeeeeeuw! Nog snel even de gordijnen open getrokken en gekeken met de kinderen. Morgenochtend mag het van mij wel weer weg zijn. De kinderen beleven er altijd veel plezier aan, maar als we de weg op moeten voor werk oid, dan hoeft het voor mij niet perse. Maar: 10x liever sneeuw dan ijzel, dat vind ik helemáál niks!
Hier ligt een klein laagje en eigenlijk hoop ik stiekem sat ‘t blijft liggen. Heb morgen rijles en wil wel eens rijden in de sneeuw met leswagen, voor ik mijn rijbewijs heb.
Wij zijn ook nog even naar buiten geweest na het eten. Kinderen wilden graag, ik wat minder haha. Maar oké, ze hebben er van genoten.
Team noooooooo Ben absoluut niet blij als ik door de sneeuw moet fietsen ( lees dood eng). Als het sneeuwt moet ik nog vroeger de deur uit om te lopen.
Hier is een klein laagje gevallen uiteindelijk. Genoeg om een sneeuwpopje te maken, sneeuwballen te gooien en een stukje te sleeën. Dochter heeft genoten en gaat nu, een uur later dan gebruikelijk, met frisse rode wangen naar bed!! Heerlijk!!
Jeej❤️! Het is hier al wit geweest, maar graag nog meer. Maar eerst zien, dan geloven. Zal je zien dat er weer bijna niks valt.
Nee....Verschrikkelijk..vooral dat ik bang ben om te fietsen en/autorijden dan..En ivm werk kan dat niet lopend..