Hier heeft het bijna 3 dagen nonstop gesneeuwd, er is zo'n 30-40cm gevallen. Ik was gisteren bijna een uur bezig om mijn auto uit het sneeuw te bevrijden want nu is het -13. Als het gaat vriezen krijg ik het er helemaal niet meer af haha. Ik vind het wel mooi hoor als ik nergens heen moet maar ik kan niet wachten tot het weer weg is.
Haha dat dacht ik hier dus ook dat er niks bijzonders zou komen. Kreeg ik opeens een appje, morgen ijsbad in de sneeuw zou wel leuk zijn. Ik wilde nog terug reageren welke sneeuw?? En toen keek ik naar buiten en lag er inderdaad een laagje sneeuw. Inmiddels zijn de wegen hier bijna helemaal vrij. Dus in de loop van de dag zal wel alle sneeuw weer verdwenen zijn.
Hier is ook alles op de weg en stoep inmiddels gesmolten. Dus blij dat we gisteravond nog snel even naar buiten zijn geweest.
Hier bleef het gisteravond ook liggen, de kinderen gingen meteen een sneeuwpop maken en een sneeuwballengevecht houden Nu is het op de stoepen en straat wel weg, op grasveldjes ligt nog een beetje. Op het schoolplein vanochtend wel meteen veel pret, daar lag het voetbalveldje nog vol, heel leuk om te zien Voor mij dus wel de lusten, maar niet de lasten
Als het een echt pak sneeuw is. Jeeeeej! Als het alleen maar blubber is en gladheid veroorzaakt, nee. Hier helaas maar een dun laagje gevallen. Hopelijk krijg we ergens deze winter nog een echt pak sneeuw.