Sneeuw op komst: Jeeejjj!! of Neee!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Leanneke, 3 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hier heeft het bijna 3 dagen nonstop gesneeuwd, er is zo'n 30-40cm gevallen. Ik was gisteren bijna een uur bezig om mijn auto uit het sneeuw te bevrijden want nu is het -13. Als het gaat vriezen krijg ik het er helemaal niet meer af haha. Ik vind het wel mooi hoor als ik nergens heen moet maar ik kan niet wachten tot het weer weg is.

Bijgevoegde bestanden:

Cin85, owly, Bloempjelief en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.073
    1.570
    113
    Haha dat dacht ik hier dus ook dat er niks bijzonders zou komen. Kreeg ik opeens een appje, morgen ijsbad in de sneeuw zou wel leuk zijn. Ik wilde nog terug reageren welke sneeuw?? En toen keek ik naar buiten en lag er inderdaad een laagje sneeuw.

Inmiddels zijn de wegen hier bijna helemaal vrij. Dus in de loop van de dag zal wel alle sneeuw weer verdwenen zijn.

3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.375
    30.670
    113
    Vrouw
    Hier is ook alles op de weg en stoep inmiddels gesmolten. Dus blij dat we gisteravond nog snel even naar buiten zijn geweest.

4. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.881
    6.405
    113
    Hier bleef het gisteravond ook liggen, de kinderen gingen meteen een sneeuwpop maken en een sneeuwballengevecht houden :) Nu is het op de stoepen en straat wel weg, op grasveldjes ligt nog een beetje. Op het schoolplein vanochtend wel meteen veel pret, daar lag het voetbalveldje nog vol, heel leuk om te zien :)
    Voor mij dus wel de lusten, maar niet de lasten ;)

5. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.914
    1.505
    113
    Vrouw
    Als het een echt pak sneeuw is. Jeeeeej!
    Als het alleen maar blubber is en gladheid veroorzaakt, nee.

Hier helaas maar een dun laagje gevallen.
    Hopelijk krijg we ergens deze winter nog een echt pak sneeuw.

6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Nou ik heb genoten :) helaas geen sneeuw of echte kou meer op komst voorlopig.

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Hier helaas zo goed als geen sneeuw. Boehoe. Van mij mag er altijd wel een lekker dik pak vallen

Deel Deze Pagina