Hier (Zeeuws-Vlaanderen) lag vanochtend een dun laagje sneeuw Maar het is nu net stevig door aan het regenen dus dat is straks weer weg. Maar toch, sneeeeuw!
Jaaaaaaaaaaa!!!! En van vieze natte sneeuw is t ong n half uurtje geleden overgegaan in van die mooie witte dwarrelvlokken die ijverig hun best doen om te blijven liggen... Ik vind sneeuw dus echt geweldig!!
Het is geen dikke laag hier maar hij blijft wél liggen. Ik ben gek op sneeuw. Lief is alleen in Rotterdam aan het werk dus die komt vanavond niet naar huis vrees ik
Inmiddels begint alles hier aardig wit te worden!! Zal wel niet lang duren, maar toch he.......sneeuw! Gelukkig heb ik een excuus om geen boodschappen te hoeven doen
Hier sneeuwt het al vanaf 08.40 en het blijft nu ook een beetje liggen op de straat. Vanmorgen vroeg was het natte sneeuw nu zijn het mooie grote vlokken. Woon op randje brabant-limburg
ja bah! straks witte vlokken die trouwens niet echt blijven liggen alleen een dun laagje op de auto en nu vieze natte sneeuw? of is het gewoon regen ? geen idee, ik kan het niet meer aanzien Ik wil zon en 20 graden! * moet toch echt nog boodschappen doen vandaag * brrrrrrrrrr bah!
Hier (Assen) geen sneeuw te bekennen gelukkig. Zou het voor Aiden wel leuk vinden, maar voor mezelf hoeft dat niet. Heb een hekel aan gladheid op de weg.
hier natte sneeuw, maar het blijft wel een beetje liggen her en der. Van mij mag er flink wat vallen! ben gek op sneeuw!
Nou stuur al die sneeuw maar deze kant op!! Ik ben dr gek op!! Maar hier helaas vanmorgen alleen natte sneeuw en nu overgegaan op regen
Ja natte sneeuw al de hele ochtend. Verkeerde timing, de oudsteis gek op sneeuw, maar die is ziek helaas. Gelukkig alleen nog koorts, het ergste hebben we gehad denk ik, dis hopelijk blijft het morgen ook nog sneeuwen.