IK WIL OOK SNEEUW! Dus mensen. Wie er geen behoefte aan heeft..... stuur maar door naar Noord Scharwoude eo. Ben altijd zo blij als een klein kind in een snoepwinkel als de sneeuw blijft liggen , en t liefst net zo als vorig Jaar
Ik blaas het wel heeeel hard de kant op richting de geen die graag sneeuw willen Van mij mag het weg blijven namelijk
Hier sneeuwt het ook een beetje, maar niet noemenswaardig en blijven liggen doet het al helemaal niet. Jammer hoor, maar goed.. Dat geeft me nog even tijd om een skipakje en slee te kopen
Hier heeft t ook gesneeuwt.. Naar buiten geweest en mn zoontje keek zn oogjes uit Haha... Maar helaas blijft er nog niks liggen.
Een beetje hier... Drap of geen drap, ik blijf het een pracht vinden de vlokjes door de lucht te zien dansen
O heerlijk hierzo, het heeft een uurtje of 2 flink gesneeuwd (nu rgent het heel zachtjes). Ik hou er zo van, lekker ravotten in de sneeuw. Wil nog veeel meer Bekijk bijlage 290169 Bekijk bijlage 290170
Klopt helemaal , onze trots van 72 kilo En idd, voor een allereerste sneeuwervaring (vorig jaar heeft hij er maar weinig van meegekregen) vond onze zoon het maar al te prachtig. Maar de sneeuw was helaas maar van korte duur, want het is flink aan het smelten .