Ik trok ook vol verwachting de gordijnen open... maar niks. Net heeft het een minuutje licht gesneeuwd, maar nu is het al weer droog. Als ik de lucht bekijk geloof ik niet dat mijn dochter die sneeuwpop kan maken waar ze zo'n zin in heeft.
Hier is het momenteel heel hard aan het REGENEN!!!! Verdorie. Zal mij niks verbazen als het (in het zuidwesten) op 1 grote deceptie gaat uitdraaien....
Hier ligt nog een heel klein beetje sneeuw van vrijdag maar alleen op het gras. Gisteren heeft het ook gesneeuwd Maar dat bleef ook niet liggen. Ben benieuwd wat er straks komt. (Waarschijnlijk niet veel als ze code oranje afgeven )
Op de veluwe sinds vrijdagmiddag sneeuw, inmiddels ligt er een behoorlijke laag hier en momenteel sneeuwt het heel licht.
Ja! Ik wil meer na dat minibeetje van laatst. Maar helaas, niks hier. Zal wel komen rond de tijd dat ik naar het ziekenhuis moet.
Ik woon ook een kwartier van Zwolle af, maar hier vallen zeer kleine vlokjes. En blijft ook zeker niet liggen. Had gehoopt op een witte wereld
Hier West Friesland (noord holland) nog geen vlokje. Zit er samen met de kinderen op te wachten. Hier zou het tussen 11 en 12 komen. Ben benieuwd.
Hier vallen de 1e vlokjes (vlakbij schiphol) We hoeven de deur niet uit en het leek me erg leuk om even met de kids naar buiten te gaan. Maar het ziet er niet hoopvol uit, straat is alleen maar nat Na morgen, als we weer moeten werken, ben ik minder blij met de sneeuw...