Sneeuw waar blijf je?

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het begint er nu toch wel een klein beetje op te lijken. Hopelijk sneeuwt het nog wat door.

2. Ansji

Ansji Niet meer actief

Hier sneeuwt het behoorlijk en het blijft nu ook langzaamaan liggen, ook op straat. De daken en het gras zijn inmiddels wit!

Noord Brabant, dichtbij de Belgische grens.

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Hier sneeuwt t de hele ochtend al maar er blijft niets liggen. En aangezien t alleen maar warmer wordt gedurende de dag, verwacht ik ook niks meer.

Wat jammer, de slee staat al klaar en ik heb een stuiterende peuter voor het raam staan omdat hij er op wil. Dat zal niet gaan vandaag vrees ik...

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier is het inmiddels ruim een half uur flink aan het sneeuwen en op de auto's, de tuintafel en in het gras blijft het liggen. Als het zo door blijft gaan dan krijgen we toch nog aardig wat sneeuw.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
  6. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

En inmiddels is het wit en nog steeds hard aan het sneeuwen.

7. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Hier heeft het vrijdag en zaterdag volop gesneeuwd. Gisteren kwam ik er bijna niet doorheen toen ik boodschappen moest doen, zo hard ging het. Het bleef zelfs aan mijn gezicht plakken, was een ware sneeuwpop toen ik thuis kwam:roflmao:

Nu is het helaas rustig en moeten we het doen met de laag die er nog ligt.
    Maar ik gok dat er nog wel wat bij gaat komen als het in andere regio's nu ook aan het sneeuwen is.

Oh, en ik wil even klagen: óveral wordt hier gestrooid, behalve in onze straat!:mad:
    De straat is altijd al redelijk glad, maar met het minste beetje sneeuw is het meteen een ramp.
    Elk jaar gebeuren er ongelukken, wij hebben ook al een auto naar de schroothoop gebracht hierdoor. Had zo gehoopt dat ze dit jaar zouden strooien, maar helaas... Gisteren weer bijna over de kop gegaan:cry:

8. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Dit stond op de fb van Zoetermeer weer

ZoeterWeer uit Zoetermeer heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
    1 min ·
    Het lagedrukgebied met een kerndruk van 968 hPa, welke voor dit winterse weer zorgt, lijkt steeds iets zuidelijker langs te trekken.

In de namiddag ligt het lagedrukgebied waarschijnlijk net boven onze regio.

Gevolg is dat mogelijk een groot deel van Nederland in de koude zone blijft liggen.

Sneeuw gaat niet over in regen, sterker nog, door de aanhoudende sneeuwval zou maandag wel eens problematisch kunnen doen verlopen voor een groot deel van Nederland!

Sommige kaarten laten al 40 cm zien.

Ook Reinier van den Berg heeft het over een "vracht" sneeuw voor morgen daar waar eerst regen was voorspelt.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier, in het noorden, sneeuwt het en blijft het liggen. En er komt alleen maar meer aan. Jeeeehhhh

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ja weermodellen lijken voor een flinke verrassing te zorgen morgen. Zou leuk zijn!

11. Ansji

Ansji Niet meer actief

Inmiddels is het wit! wij gaan naar buiten :D

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.518
    14.020
    113
    Vrouw
    Hier zo'n 10 km van Zoetermeer en het sneeuwt flink, helaas blijft de sneeuw niet liggen omdat het buiten nog te warm is.

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Het blijft liggen en is helemaal wit! Yes!!!!

14. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.841
    5.578
    113
    Yeah!!!!!!!!!!!! Hier blijft het nu ook liggen. Wat een blije koppies:)

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    20171210_114139.jpg Hier staat de jongste nu lekker onder een warme douche ;). Ze hebben een redelijk sneeuwpopje gemaakt :)
    Ik ga straks misschien nog even naar buiten. Hopelijk valt het morgen mee want dan moeten we wel de weg op...

16. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier in Flevoland sneeuwt het een poosje met kleine vlokjes, en niks blijft liggen :(

17. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Ik ben ee spelbreker en hoop dat er niet zo veel zal vallen anders komt er niemand op het feestje van onze dochter die vandaag haar 3e verjaardag viert

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat is inderdaad niet leuk, hadden wij een paar jaar terug met de verjaardag van de oudste ook, heel sneu. Gelukkig kwamen de leukste nichtjes wel (die meteen bleven slapen omdat het geen doen was om terug naar huis te gaan ;). Maar goed was op zaterdag dus het kon)

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.378
    113
    Hier is het nu overal wit. Hopelijk morgenochtend vroeg redelijk weer als man weg moet eb morgenmiddag als ik in de auto moet. Vandaag maakt het me niet uit

20. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Dikke vette sneeuw hier! Er worden sneeuwpoppen gemaakt en gesleed. Zuidwesten

Deel Deze Pagina