Hier komen er inmiddels ook kleine vlokjes. Het blijft nog niet liggen, maar heb goede hoop voor vanmiddag voor de kinderen.
Het sneeuwt flink, maar blijft niet liggen hier nog. Weer blijgemaakt met een dooie mus.... (Regio Amsterdam)
Het sneeuwt hier nu wel flink, maar blijft ook hier niet liggen. (Omg. Schiphol.) Althans, niet op de grond. Wel op auto's, planten e.d. Hopelijk komt die grond ook nog. Tot nu toe hebben we hier een pyjamadag, maar voor sneeuw wil ik me toch nog wel even aankleden.
Nee eigenlijk sneeuwt het nu pas goed!! Ik heb hier een stuiterende peuter die niet kan wachten om met zijn slee naar de kerstmarkt te gaan!
Kom maar halen, ligt een flink pak hier.... brrrr heb helemaal niks met sneeuw. Oh...en vannacht blijft het droog maar morgen komt er weer een flinke sneeuwbui aan vanuit het zuiden
Brabant veel sneeuw word niet gestrooid op de grote wegen dus omgedraaid en naar huis was geen rijden
Hier in Limburgs België veel sneeuw die blijft mooi liggen. Zoontje en man zijn een gigantische sneeuwman aan het maken.
Hier sneeuwt het al een poosje flink. Blijft nu ook liggen. De oudste heeft lekker een poosje in de sneeuw gespeeld. Vind het toch wel spannend nu ik elk moment kan bevallen