Sneeuw waar blijf je?

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 10 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Heerlijk sneeuw. Morgen even kijken als het te glad is rijdt ik een extra lang rondje. Man fietst 20+km naar het werk. Dochter moet naar de opvang en ik neem een vrije dag. Alleen sneeuwschuiven vind ik wat minder.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    Dat denk ik niet, maar heb persoonlijk alleen ervaring met arriva. Vergeet alleen nooit meer dat ik op mijn 1e werkdag stond te wachten en de trein gewoon niet op kwam dagen.

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.266
    11.877
    113
    Oeh, morgen wordt het nog veel erger blijkbaar. Misschien code rood :eek:

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier uiteindelijk toch nog lekker in de sneeuw kunnen spelen. Sneeuwpoppen gemaakt, sneeuwballen gegooid en gesleed.

5. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.367
    2.964
    113
    Het sneeuwt nu wel door. Maar nog niet zo'n dikke laag

6. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Meen je niet! Welke regio's? Sneeuw is heerlijk, als je maar binnen zit met warme chocolademelk bij de kachel ;)

7. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Nou, ik kan het je nog erger vertellen: ik maakte vanmiddag een wandelingetje door het bos en er kwam een auto met een noodgang de bosweg (onverhard, onverlicht) over stuiven.
    Ik liep half in het midden, hij remde niet, hij raakte me nét niet.:eek:
    Vervolgens draait hij een stukje verderop en met dezelfden rotvaart rijdt hij terug! Ik was demonstratief nog meer naar het midden gelopen, en wéér rakelings langs me heen:confused:
    En dan te bedenken dat daar de hele dag kinderen liepen met sleeën. Echt bizar lompo_O

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Bah ik moet zo nog op pad, thuiszorg. Hier veeel sneeuw. Was even leuk maar voor het praktische gedeelte niet.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Nu wel regenhier.

Bijgevoegde bestanden:

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

oef!! niet blij mee, ik moet morgen de weg op ....:mad: En hoewel ik best een goede chauffeur ben, rij ik liever niet met sneeuw.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Morgen komt het echt hier in Friesland. Na 19.00 uur begon het pas echt goed te sneeuwen.

Mijn man moest vandaag vliegen en thuiskomen na 5 weken. Nu met dit weer duurt het langer voordat hij er is. Maar hij is er bijna. Nog een uurtje. Hij zat in het oosten van Rusland en daar lang al een meter sneeuw. Alleen zijn ze er daar veel beter op bedacht en werkt iedereen gewoon door zoals anders.

Gelukkig op Schiphol net geen vertraging en rijden de treinen tot nu toe ook nog op tijd.

mamabri vindt dit leuk.
  12. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier hebben mijn dochters heerlijk gespeeld met de sneeuw, wandeling, sneeuwballen gooien, sneeuwpop maken, dolle pret. En toen waren ze nat, koud, moe en hadden ze genoeg van de sneeuw. Meteen begon het te dooien :D Nu geen sneeuw meer te zien buiten!

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier had, behalve de kinderen, volgens mij de hond de allermeeste pret.. Die rende en sprong door de sneeuw, bek open als een soort sneeuwschuiver alle sneeuw weg te eten. En vrolijk achter sneeuwvlokken aan het happen :roflmao:

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ja hoor, is helemaal goed gekomen, alleen regent het nu hier!

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

hier niet meer, het is nu zo'n vieze gladde doorzichtige watersneeuwlaag geworden....En strooien hebben ze in onze prachtige hof niet echt van gehoord...... Daar beginnen ze hier pas mee wanneer alle omliggende gemeentes zo'n beetje sneeuwvrij zijn :rolleyes:

mam1991 vindt dit leuk.
  16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ben juist expres de weg op gegaan, moest even oefenen. Morgen zit ik met 4 kinderen in de auto mogelijk als het zo sneeuwt. Dus wilde even oefenen zonder kinderen ;)

tuc vindt dit leuk.
  17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Superleuk die sneeuw vandaag. M'n dochter heeft wel een paar keer van jas moeten wissen, die was drijfnat. De hele middag buiten gespeeld en ze lag vrijwel meteen in coma toen ze naar bed ging. :D
    Morgen minder leuke dag, want moet naar mijn werk en reis met de NS. Gaat waarschijnlijk dramatisch worden. Denk dat ik eerder naar huis ga..

18. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.519
    14.020
    113
    Vrouw
    Hier zijn morgen sommige middelbare scholen zelfs dicht ivm de verwachte sneeuwval. Zal je zien dat er morgen geen sneeuwvlok valt...
    Vriend van mij moet morgen om 17u terug naar Engeland vliegen, schijnt dat ze de vluchten vanaf 15.30 er uit gooien vanaf Schiphol, dus grote kans dat mijn drink gedrag morgenavond weer bovengemiddeld is. :roflmao:

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ooh ik ben wel bang voor morgen, ze voorspellen het nog erger dan van
    Ja in dat geval is het wel slim om wat te oefenen idd.
    Ik ga nu wel met de auto naar werk. Maar als het vanmiddag veel sneeuwt dan neem ik de tram terug naar huis en haal ik dinsdag m’n auto wel weer op. Ben echt te bang met sneeuw vooral omdat ik ook met de auto ook 2x een stukje omhoog moet rijden.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Zucht.....
    Vind er niks an :(

20171211_054407.png

Deel Deze Pagina