hebben jullie dit ook? Ik heb al ruim een week met vlagen dat ongeduldige heen en weer gevoel in mijn lijf. Zeg maar het zelfde gevoel als wanneer je restless legs heb. Grrr, gek wordt ik ervan. Douchen helpt niet, lopen niet, bewegen en stilzitten niet. Ik wordt er alleen maar ongeduldiger en kribbiger van. Heb ook al pijn in mijn rechterheup steeds, alsof het van binnen in de fik staat en met lopen alsof er iemand met een breinaald aan het prikken is. Het is een wonder hoor dat zwanger zijn gebeuren, maar ik ben het al zo lang zat. Ik ben mezelf niet meer, heb nergens zin in behalve op de bank hangen eigenlijk. Heb totaal geen zin meer in mijn werk en werk nog full-time in de wisseldiensten ook(geen nacht). Maar als ik thuis ben heb ik ook nergens zin in. Mijn buik zit gewoon in de weg met alles wat ik dan wel wil gaan doen. Grrr, weet me gewoon soms geen raad met mezelf. En dan nog dat slapen???????? Wanneer kan ik eens normaal slapen?? Ik ben zo moe, heb blauwe wallen en slaap gem. 3-4 uur per nacht. Blegh, en dan nog al die vrouwen die zeggen dat ze zo genoten hebben van hun zwangerschap???? Heb alleen maar ellende gehad en ik ben het gewoon zat. Ik geniet van de trapjes in mijn buik, ik geniet van een 3d echo. Maar het zwanger zijn zelf??? Bah bah, als ik dat toch eens mag overslaan..... Begrijp me niet verkeerd... ik voel me enorm bevoorrecht dat ik zwanger kan zijn/worden en dat ik ons wondertje dragen mag, en ik weet dat er zoveel meer vrouwen zijn die het zwaarder hebben etc. Ach ja, onze welbefaamde hormonen.............................
Ik snap het helemaal hoor. Heb het ook. Ik ben onverwacht zwanger geworden, en als ik sommige verhalen lees van stellen die er echt heel erg veel moeite voor moeten doen, weet ik hoe gelukkig ik ben. Maar dat ik m'n eigen huis niet meer schoon kan houden, niet eens meer boodschappen kan doen, niet onder de douche durf als er niemand thuis is, me nergens langer dan 2 minuten op kan concentreren, af en toe mezelf echt niet aardig vind en ach, noem maar op... Nee, dat kan me allemaal gestolen worden. Maar nu, je benen. Dat heb ik dus ook. En het enige dat nog een beetje helpt, is gaan liggen met m'n benen wat omhoog. Dan stroomt het bloed terug en dat geeft wat verlichting. Succes!
shit...ik heb die benen nu al haha!! Ik ga af en toe maar even rondlopen. wat ook helpt? Je vriend vragen om een stevige voetmassage te geven! Echt!