Sneeuw!!! wordt hier zoo blij van

Discussion in 'De lounge' started by blike1987, Dec 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ja morgen ga ik maar lopen naar mijn werk denk ik. In mijn gehucht stoppen dan ook de bussen ermee, en mijn leven is me meer waard dan gevaarlijk de auto in stappen. Ik kom namelijk mijn wijk dan niet eens uit. Ach ja frisse lucht wordt niemand slechter van.

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Dit is ook echt zo mijn tijd van het jaar!!!!
    Onwijs genieten, de kou, zonnetje erbij, lekkere knispersneeuw onder je schoenen... mmmm... :)

En de honden, ik krijg ze haast niet mee naar binnen... :D

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    stink sneeuw ik ben blij dat het hier bijna weer weg is...

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hmm hier ook een heerlijke sleewandeling gemaakt met mijn dochter om bij mijn nieuwe lieve neefje te kijken :D we hebben wel 2 uur gewandeld!!

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Ja daar zit ik ook op te wachten al moet ik wel de deur uit...hoe?geen idee maar als t Ov. Rijdt dan gaat het lukken...hier dus echt wel wat sneeuw iets buiten amsterdam.en t blijft liggen!

Ik ben een wintersport mens en hou van sneeuw en skiën snowboarden en schaatsen!nu weer terug in Nederland kan ik er erg van genieten!kou heb ik moeite mee maar deze dag is geweldig!overigens ben ik meer een lente en zomer mens en dan ook naar het zuiden...ik geniet van alle seizoenen!

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Godzijdank is dat geen wat hier lag al weg, hopen dat het zo weinig blijft de hele winter.. Ben ook echt geen sneeuw mens, voor de kids is het leuk maar ik heb er echt niets mee, vind het verschrikkelijk, geef mij maar de zomer, lekker in de tuin spelen en in de zon bakken.

7. giraf

giraf Niet meer actief

Ik vind er ook niks aan :)
    Gelukkig zijn mijn 2 kinderen ook kou kleumen die niks van de sneeuw moeten weten, hoef ik tenminste niet met hun naar buiten :D

Hahaha elke kind springt een gat in de lucht als er sneeuw gevallen is en toen ik vanochtend de gordijnen opendeed riep mijn dochter gelijk "Bah! Sneeuw!"

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Hier valt het helaas mee. Ik net zoon en mezelf ingepakt, hond mee, slee mee.. Nou het zal een centimeter zijn, maar dan houdt het ook op! Sta ik daar met mn slee :( Maar lopen door het laagje sneeuw was ook mooi :D

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mee eens!

Sneeuw is mooi hoor, maar geeft verder een hoop ongemakken als gladheid enzo (met alle gevaren van dien!).

Naar mijn werk is 20 minuutjes autorijden, maar vanmorgen deed ik er een uur over. Dikke files op de snelweg en je kon maar maximaal 30 km/uur rijden.

Van mij kan het niet gauw genoeg weer lente worden.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier sneeuw het nu opeens weer heel hard! Het blijft toch niet echt goed liggen. Als het even stopt, is de sneeuw weg (maar het is wel glad)
    Ik kan hier de hele dag naar kijken, echt HEERLIJK.

11. giraf

giraf Niet meer actief

Dit dus....
    Mensen raken gelijk in paniek op de snelweg zodra ze de sneeuw nog maar ruiken :(

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wordt er ook zo blij van!! En zo'n lekker zonnetje erbij :D
    Straks even lekker wandelen met de kleine meid.

13. Ik word zooooooo niet blij van sneeuw ;)

14. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    als ik buienradar bekijk... krijg ik morgen regen en minimaal wat sneeuw.. want regen is blauw toch en sneeuw oranje?

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    klopt vaak niet hoor ;)

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Pff, ik hoop niet dat buienradar klopt. Mijn buurvrouw zit daar de hele dag naar te kijken en als er één vlok sneeuw op haar oprit ligt gaat ze met de sneeuwschep aan de gang.. Je raad het al, als er 1 vlok ligt klinkt dat heerlijk over de stoep.. Gromm.. En ook nog 's ochtends als wij toevallig een keer iets langer in bed liggen... ;)

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Superhonden! :D

18. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

Aug 20, 2012
    477
    33
    28
    hier nog bijna niks!

19. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Hier zie ik wel een heel klein beetje liggen maar echt niet zoooo veel. Ik vind het ook altijd zo mooi die besneeuwde landsschappen!

20. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Laat het hier nog maar lekker wegblijven. In mijn stukje Zeeland gelukkig nog helemaal niets, alleen stukjes bevroren plasjes en natuurlijk krabben van de auto.

Ik heb er niets mee, mooi om te zien, maar daar houdt het echt mee op. Daarbij kan ik mijn snowboots niet aan met het vocht wat ik vasthoud en moet ik regelmatig naar het zh voor controle, geen goede combi voor mij dus...

Share This Page