Sneeuw!!! wordt hier zoo blij van

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was het 1 mm en nu hebben we regen. Als ik weerplaza moet geloven komt er vannacht een heleboel sneeuw. Nou eerst zien dan geloven

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik wil ook sneeuw!!
    Hier heeft het gisteravond gehagelt en dat is vast gevroren, maar dat was het dan ook.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als ik weerplaza moet geloven vanncht sneeuw en morgen rond de middag regen.. nou.. dan hou de sneeuw maar

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier is het echt minimaal.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier veel sneeuw

Friesland.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik wil naar Friesland!

Hier waterige prut, bah!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier helemaal niks gelukkig!! Noordbrabant

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier is niets gevallen, nu maar hopen dat de verwachting voor vannacht en morgen uitkomt dan kunnen we van het weekend nog lekker ff sleeën met de 2 kids. De oudste heeft nieuwe skibroek en snowboots gekregen en de jongste kan die van de oudste aan, dus gaan met die banaan

9. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Hier ook niet veel vandaag. voor morgen staat hier een weer alarm rond de 10 a 20 cm vallen ik ben benieuwd morgen vroeg. heb al de ski pakken voor de kids in huis voor dat je straks niks meer krijgt,

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    inmiddels is het weer alarm voor groot deel van NL opgehoogd naar code oranje..

ervaringen uit het verleden: er valt geen sneeuw en heel NL klaagt KNMI aan vanwege paniekzaaiing :D

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het gebied hangt al boven Engeland. Weinig ontkomen aan, of moet heel raar lopen.
    En een gewaarschuwd mens telt voor 2.
    Wij hebben net een heel raar regen, natte sneeuw en ijzelbuitje gehad. Met als gevolg dat alles 1 grote spiegel is.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Aszz; jij lijkt er verstand van te hebben.
    Hoe zit het met sneeuwbuien boven de Noordzee?
    Mijn man zit daar;)

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het komt vanaf de Noordzee. Met veel wind.
    Dus een pretje zal het daar niet zijn. Zit hij op het platform?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee op een (vissers)kotter. 46 meter lang uit mn hoofd. Dus veel beschutting hebben ze niet. Ze zullen ongetwijfeld niet aan dek komen tijdens een sneeuwbui, maar zo stabiel zijn die dingen nou ook weer niet. Normaal kan ik ze volgen d.m.v. een site die hun GPS gegevens ophaalt, maar daar kan ik m sinds vanmorgen niet meer op vinden.

Heb even gegoogled en er word voor de omgeving waarin ze vissen wel waarschuwingen uitgegeven voor slecht zicht tijdens een (sneeuw)bui.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

He bah, waarom gaan ze niet naar binnen dan met dit weer?
    Mijn vader ( en de rest van familie ), zorgde er voor dat ze rap binnen lagen. Maar die voeren ook meer op de waddenzee, en net boven de eilanden.

Sterkte!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik hoop toch echt niet dat die sneeuw gaat vallen in de kust provincies..

Dan rijd het OV weer niet fietspaden worden hier nooit gestrooid en op de B wegen ook bijna niet.. ( En dat voor een grote stad :( )

Dat word vroeg van huis gaan om op mn werk te komen dus :(

17. tulip

tulip Niet meer actief

luuz, ahhh dan is zulk weer echt niet leuk. Hopelijk valt het mee...maak je niet te veel zorgen he??

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Maar kan best zijn dat als ze dichterbij Engeland zitten dan Nederland, dat ze daar aanmeren hoor. Maar kan ook zijn dat ze wel onderweg zijn naar de haven. Ik begreep dat er begin van de week op hun gebied niet extreem veel sneeuw werd verwacht. Maar als ik nu op de kaart kijk zijn alle gebieden tussen NL en Engeland geel gekleurd. Gemiddeld windkracht 8.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Weet je de angst dat ik oom agent aan de deur krijg is sowieso wel aanwezig, Maar meer omdat dat nu eenmaal een risico is van zijn beroep. En hij is al een keer door het oog van de naald gekropen, dus dat heeft het er ook niet beter op gemaakt.
    En aangezien we zelf net uit zwaar weer komen, lijkt het weer een stukje erger te zijn.

1.5 jaar geleden hadden ze een lijk tussen de vis zitten. En begin 2011 is er een garnalenkotter gezonken, waarvan ze volgens mij niet eens iedereen terug hebben gevonden.

*Google is soms toch NIET je beste vriend.*

Zal m straks even een mail sturen. Kijken of ik nu wel antwoord krijg.

20. tulip

tulip Niet meer actief

ik hoop het voor je...sterkte

Deel Deze Pagina