Hoera, de Achterhoek is nu echt wit. Om half 12 de oudste lekker met de slee halen. Gister lag er nauwelijks iets, nu al een uur flink aan het sneeuwen. Kom maar op met die 15 cm . Treinen rijden gelukkig normaal dus manlief komt vanmiddag ook normaal thuis. Toch nog een voordeel aan de Syntus, die rijden met dit weer beter dan de NS.
Hier sneeuwt het kleine vlokjes ( limburg ) er ligt maar een heel klein laagje straat bedekt, ik hoop echt dat het onwijs hard gaat sneeuwen, want ik moet dadelijk met mijn kleintje naar mijn beste vriendin voor sinterklaas en is 45 minuten lopen Oh ja trouwens, mijn dochtertje trekt altijd de handschoenen uit heb al verschillende gekocht wat je in de jas kan doen, sokken etc, maar ze doet ze steeds uit, ik ben echt heel erg bang dat haar handjes afvallen zoals ze vroeger zeiden, daarbij duimt ze ook de hele dag dus is ze heel erg giftig als ze aan zijn voor 2 minuten.
Hier in omgeving Eindhoven ligt er een mooi pakje al. Het sneeuwt nu kleine vlokjes maar wel vanuit alle kanten als ik zo kijk. Oudste is naar school en straks met de jongste naar de Kno arts, het liefste blijf ik gewoon thuis maar ja...dit moet Veel sneeuwplezier allemaal!
inmiddels sneeuwt het hard (midden limburg) en ligt er een laag van ettelijke cm's... laat nog maar paar uur doorsneeuwen @manyana: hier heb speciaal van die pakken met overslag voor handen ... blijven ze lekker warm en niet dat handschoendrama
Hier is het ondertussen overgegaan in natte sneeuw/regen en ligt er alleen maar bagger nu nog..ik word er niet blij van in elk geval..als het zo'n mooi laagje is hartstikke leuk, maar dit is 3x niks:x Ohja ik zit hier ten westen van Rotterdam
er ligt hier nu een cm of 10.. tis rare sneeuw... mooie plaksneeuw maar hij plakt zo dat je het gras meteen droog rolt met een sneeuwpop
Ik heb echt zoeen gigantische hekel aan sneeuw, BAH. Kan helemaal niet mijn dagelijkse dingen doen op normaal tempo en zeker nu ik 38 weken zwanger ben is het helemaal irritant!
In de smeltende sneeuw in Rotterdam....... met zijn pleister op zijn hoofd (zie ander topic van mij waarom ) en de skibroek die ik gister via mp gekocht heb
Hier is het vooral blubbersneeuw en het is bijna gestopt met sneeuwen. Gelukkig maar want ik moet zo voor m'n werk nog naar een afspraak 15 km verderop.
Ahhh...wat leuk he!Wij hebben ook een franse bulldog...ze zijn zooo leuk!Ze genieten ook erg van de sneeuw zo te zien!
Hier heeft het krap aan een uurtje goed gesneeuwd, dat bleef ook liggen, maar verwacht dat het voor de avond alweer zo goed als verdwenen is... Misschien komt er vanmiddag nog wat, hoop ik wel! Wil er nog even met dochter op uit, sleeën wordt 'm niet, maar een verfrissende wandeling wel. Ik hou er van, heerlijk!