Wie weet waar je leuke goedkope beltonen kan bestellen ZONDER abbonoment. Ik heb net een nieuwe telefoon en dat is ja zo leuk speelgoed! haha
www.rancktones.nl opdeze site moet je wel lid worden maar dat is gratis. je kan dan de ringtones gratis downloden.
Zorgen dat je een mp3cutter op je pc hebt staan en dan kun je zelf uit je favoriete muziek stukjes knippen en die op je foon zetten.
ik google altijd op free ringtones (of wallpapers) en dan mijn merk foon erachter. dan vind je echt heel erg veel!
bij mij zat die er niet bij helaas, zal kijken of ik die kan bestellen , heb ook geen idee wat dat kost
Snoer is niet perse nodig.. als je bluetooth op je telefoon hebt, en dat heb je vast wel.. en je koopt een bluetoothstickie voor je pc (nooit zo duur als een snoer..), kun je ze zo over bluethooten, doe ik ook!
Ja da's zon ding.. ga eens naar de mediamarkt, of de handyman, zijn ze een suk goedkoper hoor! (ik heb er een van sweex.. werkt prima!)
Als je een foon hebt met een geheugenkaart kun je ook die kaart in je pc duwen en wat je dan geknipt hebt daar naar toe slepen.