Wauw! Dit was het eerste wat ik vanmorgen dacht toen ik de gordijnen opende. Hier ligt een lekker ouderwets dik pak sneeuw! Straks dik aankleden en naar buiten een sneeuwpop maken met Fenneke,dit heb ik al jaren niet meer meegemaakt! Er wordt vandaag niet gepoetst en gezogen,mama gaat spelen hahaha! Groetjes!
Mazzelaar! Geniet er maar van. Hier in Drenthe is de weg helemaal schoon, niks geen sneeuw. Wel mooie blauwe hemel met een zonnetje en ijskoud....brrrrr.....vooral die wind die nogal stevig waait.
Hier ook maar ben er verre van blij mee! Ik moet straks naar school en mijn dochter naar het kdv brengen en dat durf ik nu niet want ben veels te bang dat ik val dus moet ik het hele eind lopen (normaal fiets ik)
Fietsen is hier onmogelijk! De wegen liggen ook helemaal onder de sneeuw. De zoutstrooiers hebben Maastricht vandaag nog niet gevonden
Hier ook veel sneeuw! (apeldoorn) vind het superleuk en mooi om tezien maar komt niet echt goed uit nu tis glad en moest mijn dochter lopend naar school brengen(normaal ook met de fiets)en nu vind ik het helemaal eng zo op het end van de zwangerschap. Nee geef mij maar liever kou en wind hoor
hier ook, geweldig die sneeuw! even naar school geweest met de oudsten en nu heerlijk spelen met de jongste
Hier ook niks.. (Groningen..) Jammer heb ook wel weer s zin in een pak sneeuw..De laatste keer was in begin Maart 2005 , ik was toen net zwanger van de eerste.. Wel een lekker zonnetje hier maar koud!
Hier ligt ook flink wat sneeuw op de doorgaande weg is wel gestrooid maar dan nog is het erg mooi buiten.. Maud, veel plezier buiten..
Echt ontzettend mooi die sneeuw. Mijn man is altijd smaandags vrij omdat hij zaterdags werkt. We wilde gaan winkelen, maar helaas je kan amper met de auto weg nu. Maar ik vindt het wel ontzettend mooi.
Nou hier in Uden (in de driehoek Den Bosch/Nijmegen/Oss) is het ook prachtig wit! Kijk maar even mee in de tuin!
Wij hebben ook sneeuw... Geen dik pak, maar een cm of 2... Ga straks ook even naar buiten met Jelle... Hij is gisteren al op het ijs geweest met papa en een slee en dat vond hij ook geweldig!
Hier gelukkig geen sneeuw. Vind het een prachtig gezicht, totdat het begint te dooien en vieze smurrie wordt
Wat heerlijk dames, Ik zag net op nu.nl dat er sneeuw was, ik keek hier naar buiten naar een strakke blauwe lucht, veel zon en geen sneeuw.
Hier (Brabant) ook een lekker dik pak sneeuw. Vanmorgen moest ik mijn zoontje naar het kinderdagverblijf brengen. Normaal is dit een auto ritje van 5 minuten. Nu een half uur op gereden. Ze hadden nog nauwelijks gestrooid. Op de terug weg bijna 45 minuten op gereden. Sneeuwschuivers waren op de weg aan het schuiven en meteen strooien. Moet om 13.00 uur beginnen met werken. Rij er normaal een half uurtje op, maar rijd vandaag lekker vroeg aan. Kijk nu naar buiten en het begint weer te sneeuwen, welliswaar kleine inimienie vlokjes...