ik heb de mijne bij de kringwinkel geocht. En nu staan er weer. Hebben ze dat niet in Nederland? Het is een tweedehandswinkel waar je dingen kan binnen brengen en dingen kan kopen.
hier is het wel wit maar zooo glad. vanmorgen moest ik even wat halen voor mijn werk ben ik toch hard gevallen. ik wil ook sneeuw en geen gladheid!
ik wil ook sneeuw. hier is helemaal niks gevallen kunnen jullie ook even de sneeuwgoden op mij afsturen? ? ? mijn schoonouders wonen in tilburg. als ik niet zo ver van ze had afgewoond was ik daar even op de koffie gegaan hihi
Ingeltje, zo ziet het er bij ons ook uit! Het was zo raar..., gisteravond nog helemaal niks, kijk je vanmorgen uit het raam en alles is wit! Hier ligt echt een dik pak, zeker wel 10 cm! Ben veel eerder naar me werk gegaan want je kunt hier niet harden als 50 km/h rijden. Vannacht wordt het ook feest hoorde ik...het gaat weer gigantisch vriezen dus alle blubber van vandaag wordt spekglad!
Jammer Maud! Hier ligt ook lekker sneeuw, de kids uit de buurt waren voor en na school al flink aant spelen. Jammer genoeg is Alyna nog een beetje klein om te sleeën.
Hé Ingeltje, Dat is hemelsbreed niet zo ver ... Hier ook wat foto's van Pien (een van onze twee helden) in de sneeuw. Liefs, Josien
Leuk hoor die sneeuwfoto's! Ik ben vandaag ook nog met de kleine naar buiten geweest en we hebben lekker met de sneeuw gespeeld ,dat tot nu toe blijft liggen sinds gisteren! Ik had trouwens ook nog een leuke sneeuwfoto! http://85.17.121.14/426250001-426300000/426266801-426266900/426266851_5_0Urz.jpeg
ijsfontein in tilburg, mooi he haha. kun je je voorstellen hoe koud het hier is brrrr. foto is vanuit de auto genomen toen we er toevallig langs reden.
Kijk hoe hoog hier de sneeuw ligt (konden niet naar rechts lopen zakte je door weg en toen we van het hele gebied foto;'s wilden maken, batterijen leeg Was wel erg mooi zo in de landschappen
Hier lag nog een hele hoop van maandag en tis net weer gaan sneeuwen... Tis wel heel mooi hoor maar soms ook erg onhandig. Gisteren maar te voet boodschappen gaan doen (op de fiets durf ik niet hoor met dit weer) en dan door die bevroren sneeuw en dikke pakken sneeuw die er nog liggen met de wandelwagen. Niet handig. Donderdagochtend ga ik altijd peuterzwemmen maar dat is 10 minuten fietsen en durf niet goed door de sneeuw met mijn zoontje voorop. Sorry dat ik klaag maar ik ben het een beetje beu inmiddels...
wie geen sneeuw wilt stuur het maar naar mij toe ik verlang naar 3 meter sneeuw vind het zo mooi en zo leuk gewoon zalig