Hier was het vanmorgen ook wit, maar dan van de nachtvorst. In welke richting van Duitsland moeten we denken?
Het heeft hier net 3 minuten gesneeuwd, en het is nu weer gestopt Hoop ook dat het lekker wegwaait! bah, geef mij maar een lekker zonnetje
Ja het heeft hier in het Noord-oosten vanochtend ook een uurtje gesneeuwd. Begon helemaal wit te worden, maar is inmiddels alweer weggesmolten.
Ik wil ook zon Ik vind als er een dik pak sneeuw ligt wel leuk, maar die ijsbanen en blurb weer niet. Tijd voor vitamine zon
Hier in overijssel ook ff , maar het moet wegblijven bah ik wil gewoon weer zon en minimaal 20 grd ben dr klaar mee
Nee geen sneeuw, geen zin in! Ik wil voorjaar, dat je net je jas kan uithouden en je kids in tuin kunnen spelen. Ik wil m'n was weer buiten kunnen ophangen en in het zonnetje een wijntje drinken.
Hier geen sneeuw, maar van mij mag 't nog wel komen hoor. Milan is gek op sleeën en sneeuwballengevecht!
Hier ook geen sneeuw gelukkig en hopelijk blijft dat zo want wij moeten volgende week onze hele inboedel gaan verhuizen. Niet echt handig als het weer glad en glibberig wordt