Ik ben net terug van een vroege wandeling met de honden in het bos. Geweldig in de sneeuw! Op alle takken een mooie dikke laag sneeuw. Gewoon sprookjesachtig! Mijn dag kan niet meer stuk! Pim
Heerlijk he Pim!! Fijn dat je dag niet meer stuk kan!! Ik ben thuis aan't werk en heb vanmiddag ook nog twee afspraken. Druk programma helaas. Kijken of ik nog ergens een gaatje vind om een stuk met de hond te gaan wandelen...is idd erg mooi nu. Nog een paar daagjes he meid! Ik duim heel hard!!
Heb vandaag mijn parttime dag (eens in de twee weken op vrijdag). Vanmiddag lekker even de stad in. Zometeen eens even koffie zetten en de krant lezen. Heb besloten dat vandaag Pim-verwendag wordt! Ben eigenlijk nog niet aan het aftellen, ik zie het woensdag wel( of liever niet natuurlijk). Heb van de week wel wat buikkrampen gehad, maar dat is veel te vroeg voor de duivels. De vorige keer dat ik zwanger was had ik ook de week voordat ik ongesteld moest worden krampen.... Verder steeds een vol gevoel in m'n maag, geen zin in eten. Ach we zien wel! Pim
ik ga straks even lekker met mijn dochtertje wandelen. Heerlijk he dat zij zo geniet van de sneeuw. Dan geniet ik ook. Elina
Ik ben vandaag thuis gebleven, mijn auto helemaal ingesneeuwd.. vind het wel lekker.. maar moet nu eens bedenken wat ik vandaag ga doen.. Vorig jaar om deze tijd heb ik ook 3 dagen thuis gezeten, maar toen hadden we nog meer sneeuw.. Ach ik geniet er wel van, lekker vroeg een begin van het weekend!!
Kunnen jullie wat sneeuw naar mij toesturen. Er ligt hier maar een heel klein laagje (en dan alleen nog maar op de auto's). Ik zou het zo lekker vinden om vanmiddag met de kinderen lekker te ravotten in de sneeuw. Maar ja, dan moet er wel sneeuw zijn!! Gina
't is hier een stuk witter als gisteren(R'dam) en ik hoop dat ik straks nog ff lekker kan gaan sleeën met de kids om 15:15
Ben ook net wezen sleeen met de meiden. Heerlijk. Eva zittend op een fietsstoeltje die bovenop slee vastgemaakt is. Je moet toch wat bedenken. Gina heb wat sneeuw naar je verzonden,hi hi, hier ligt namelijk meer dan genoeg. Groetjes kwebbel
Nou ik vond er niets aan!! hahahah vanmorgen dikke pak op de auto.. wilde niet starten.. De leerlingen op school waren alleen maar bezig met sneeuw en gooien. De hele school goor, probeer je Les te geven , alleen maar gezeik dat ze naar buiten willen, andere klassen die sneeuwballen tegen je lokaal gaan gooien.. pfff kinderen met rode ogen omdat ze ijs er in hebben gekregen... geweldig!!! Sneeuw vind ik alleen maar leuk als ik lekker binnen mag blijven, pantoffeltjes aan.. of een sneeuw pop maken dat vind ik ook nog wel leuk.. nou tis flink aan het dooien, ik vind het prima ! groetjes