Vorig jaar om deze tijd

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 3 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Lag hier ook een dik pak sneeuw,en ik weet nog exact wat er zich toen afspeelde...
    Om maar bij het begin te beginnen;ik heb in nov.2004 die hersteloperatie gehad,maar was altijd gewend(zeg maar gerust verwend) aan de Mirena,
    veel lichtere en korterere menstruaties,maargoed ik liet de Mirena nog ff zitten,aangezien de tijd nog niet zó rijp was voor nog een beeb(we woonden veelste klein toen)
    Maar toen kwam het moment(begin dec.)dat de gynaecoloog de hechtingen moest verwijderen :oops: ,en de Mirena dus "in de weg" zag...Mirena verwijderd dus :)
    Gaf me op zich wel een goed gevoel want nu kon ik dus zwanger worden :)
    (we waren al flink op huizenjacht)
    Maar toen volgden de :evil: Wat voelde ik me rot,dit was ik niet meer gewend :) 5-6 dagen vloeien,ijzertekort,lusteloos...BAH.
    In maart de Gynaecoloog weer opgebeld en gesmeekt om een Mirena want ik trok het niet meer :cry: In Juni 2005 verhuisd naar een grotere(5 kamer)woning,kamertje over :) ruimte voor nog een kindje dus ;)
    Nog eens goed gepraat met vriend voors en na's,maar de kinderwens die blijft,als het nog 1 keer voor ons weggelegd is,gaan we er gewoon voor.
    Dus in dec.de Mirena weer laten verwijderen,en besloten er niet al té veel mee bezig te zijn maargoed...dat is verdomde moeilijk :cry:
    1 ding weet ik wel;mocht ik zwanger worden,neem ik weer een Mirena na de bevalling :) :idea:

2. Elina

Elina Actief lid

2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Tja ik zou niet weten hoe het is om een Mirena te hebben. Wist trouwens niet eens dat het zo heette. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je m niet hebt en je er heel slecht bij voelt dat je m liever wel weer hebt.

zo had ik dat met de pil. Vanaf 2000 slikte ik m niet meer en een half jaar geleden was ik weer met de pil begonnen. Echt 2 weken was ik steeds verschrikkelijk ziek. Dus toen ben ik op advies van de huisarts even een maand gestopt en afwachten tot de volgende ongesteldheid en dan aan een lichtere pil. Nou dat hoeft dus niet omdat ik weer zwanger ben.

Nou ik hoop voor je dat je je niet al te slecht voelt en dat je snel zwanger mag worden en dan genieten mag van de zwangerschap.

Liefs Elina

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja ik slik extra ijzertabletjes,heb een flesje Roosvicee Ferro staan(was ook voor de oudste omdat hij zo wit ziet)en doe appelstroop op brood,verder gewoon die dagen het een beetje "rustiger aan" doen,maar leuk is het niet...ik ben liever zwanger ;)

4. Elina

Elina Actief lid

2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ja dat kan ik me voorstellen. Dat is voor het goede doel he. hihi.

Nou ik hoop het van harte voor je hoor dat het allemaal snel gebeurd.

Hou me wel even op de hoogte.

Liefs Elina

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Dat doe ik zowiezo,ik hou jullie op de hoogte hier...prik ook op babyprikpagina maar dan onder m'n echte naam ;) ,maar dat is openbaar en ben bang dat er fam.meeleest,dus daar praat ik er niet al te veel over

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    nou succes Girl75, ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn!!

7. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0

Deel Deze Pagina